بازار رمزارزها رشد می‌کند؟

در حالی که بازار رمزارزها در روزهای اخیر وضعیت خوبی ندارد و ارزش این بازار به زیر دو هزار میلیارد دلار رسیده است. برخی هنوز معتقدند که بازار در آینده نزدیک مجددا در مدار صعود قرار می‌گیرد.

تصویر بازار رمزارزها رشد می‌کند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که بازار رمزارزها در روزهای اخیر وضعیت خوبی ندارد و ارزش این بازار به زیر دو هزار میلیارد دلار رسیده است. برخی هنوز معتقدند که بازار در آینده نزدیک مجددا در مدار صعود قرار می‌گیرد. این در حالی است که امروز بیت‌کوین به کانال ۳۵ هزار دلاری هم سقوط کرده است. اما امروز بازار تحت تاثیر چه اخباری است؟

آسن واسیلف، معاون نخست وزیر بلغارستان اعلام کرد، کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دنبال گزینه‌ای هستند تا مکانیزم پرداخت با رمزارزها را اجرایی کنند. دولت بلغارستان با داشتن بیش از ۲۱۳ هزار بیت‌کوین یکی از بزرگترین دارندگان بیت‌کوین جهان است.

سازمان تحقیقات فدرال پاکستان روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا دستور دادگاه عالی این کشور را برای ممنوعیت و مسدودکردن وبسایتهای معاملات رمزارز کسب کند. دولت اعلام کرده که این اقدام بخشی از تلاش این کشور برای مقابله با کلاهبرداری و پولشویی است.

السالوادور که در سال گذشته میلادی بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت انتخاب کرده بود، با افت قیمتی بیت‌کوین به کانال ۳۶ هزار دلاری، ۴۱۰ بیت‌کوین دیگر خریداری کرد. اندوخته بیت‌کوین السالوادور حالا بیش از ۱۸۰۰ بیت‌کوین برآورد می‌شود.

شرکت خدمات مالی رابین‌هود اعلام کرده که به زودی کیف‌پول رمزارز خود را راه‌اندازی می‌کند. قرار است نسخه بتا این پلفترم ۱۰۰۰ مشتری را پشتیبانی کند.

جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو آمریکا بار دیگر تاکید کرد که دلار دیجیتال نباید موجب خروج استیبل‌کوین‌های خصوصی از بازار رمزارزها شود. موضوعی که می‌تواند دوباره اعتماد را به بازار رمزارزها برگرداند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در تازه‌ترین توئیت خود اظهار کرد که ویژگی تصویر پروفایل NFT توئیتر آزاردهنده است. او با استناد به مشکلات مهمتر توییتر نظیر اسپم و کلاهبرداری ادعا کرد که باید تمرکز بیشتری روی این شرکت رسانه اجتماعی داشته باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

381181