عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در منطقه 12 پایتخت:

اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم

شهردار منطقه 12، در تشریح برنامه‌های هفته سلامت در این منطقه از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه در امدادرسانی به بیماران در موج چهارم کرونا خبر داد.

اجازه بدهید حداقل هیات‌ها برای مردم بمانند. اجازه بدهید مردم وقتی به حرم امام رضا می‌آیند در جست‌وجوی معنویت باشند نه چیز دیگری.
نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت اعلام کرد: خیریه نیکان ماموت امسال نیز همچون سالهای گذشته آماده دریافت نذورات شما مومنان و روزه داران عزیز در ماه مبارک رمضان و رساندن آن به دست نیازمند واقعی است.
مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام:

خداوند؛ برای گناهکاری که به سوی او بازگردد مشتاقانه آغوش باز می کند

مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام گفت: خداوند به سوی گناهکاری که به سوی او بازگردد و ربوبیت خداوند را انکار نکند، مشتاقانه آغوش می گشاید.
چهاردهمین ساختمان دوستدار دوچرخه در منطقه 12 معرفی شد:

پیوستن آموزش و پرورش قلب طهران به یک طرح سلامت

شهردار منطقه 12، هم‌زمان با روز ملی ایمنی حمل‌و‌نقل از پیوستن اداره آموزش و پرورش منطقه به عنوان نخستین اداره آموزش و پرورش شهر تهران به طرح «ساختمان‌های دوستدار دوچرخه» خبر داد.

پرسون کاهش جمعیت ایران را بررسی می کند؛

سیاست تشویقی فرزندآوری؛ مفید یا بدون نتیجه مطلوب؟!

«فرزند کمتر- زندگی بهتر» این تبلیغ را حتما به یاد دارید. به هر طرف که سر می چرخاندیم می توانستیم آن را ببینیم. حال چند سالی است که همین تبلیغ با تغییراتی کوچک به « فرزند بیشتر- زندگی شادتر» تبدیل شده است. همزمانی این تبلیغ با شرایط اقتصادی کشورمان و عادت مردم به فرزند کمتر و در کل تغییرات در سیستم زندگی ایرانیان، سبب شده است نتواند همانند تبلیغ کاهش فرزنداوری، بتواند موفق وخاطره انگیز شود.
مدیر حوزه سفیران بیجار در گفت وگو با پرسون مطرح کرد:

لزوم آشنایی حوزویان با فضای مجازی/ سلاح تقابل با دشمن علم رسانه ای و جنگ نرم است

مدیر حوزه سفیران بیجار گفت: اگر مُبلغ دینی در بحث رسانه‌ای از دانش کمی بهره‌مند باشد بی شک در مقابل جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

یک کارشناس مذهبی در گفتگو با پرسون؛

امورات مساجد در دست جوانان قرار گیرد

مساجد یکی از مهم ترین پایگاه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی محلات مسکونی در کشورمان به حساب می آید، همه روزه در سه نوبت صبح، ظهر و شب درهای این پایگاه مردمی به روی هموطنان باز می شود و آنها در کنار یکدیگر با تشکیل صف های نماز نماد اتحاد و همبستگی خود را نشان می دهند و از دین مبین اسلام تبعیت می کنند.
کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو رأی خود را مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران اعلام کرد و ۲۱ فرصت را برای اعتراض به این رای معین کرده است.

پرسون با نگاهی به وضعیت این روزهای کشور، می گوید:

آقایان، قرار نبود فقط برایمان درد و دل کنید!

فاجعه ویروس کرونا در  سرزمین هزار دو ملت؛ تمام جهان را غمگین ساخته است. فاجعه ای که همه را به این فکر انداخته است که بدتر از این اتفاق، چه چیزی می تواند باشد؟ حال از ساعاتی که پیام وزیر بهداشت کشورمان به وزیر بهداشت هند انتشار یافت طنزی تلخ در حال گسترش است.

خیلی از ما نمی دانیم در هنگام تصادف باید چه کاری انجام داد؟ چگونه کروکی بکشیم؟ مدارک لازم جهت ارائه به بیمه چه مدارکی می باشد؟ با ما در این گزارش همراه باشید.

یک روانشناس گفت: آزادی بیان و عمل در کشور وجود ندارد. نابرابری و برتری مردان نسبت به زنان در جامعه ایران سبب شده زنانی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند؛ نتوانند از حقوق خود دفاع و جایگاه خود را کسب کنند.