تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

فندق سرشار از مواد مغذی مختلف است و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌های سالم و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی را در خود جای داده است.
چندین دلیل علمی وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از ورزش ممکن است متوجه افزایش وزن خفیف شوید. دلایل احتمالی شامل افزایش وزن عضلانی، احتباس آب، التهاب پس از تمرین، مصرف مکمل یا حتی غذای هضم نشده است.
کلیه‌ها وظیفه دفع مواد زائد از بدن را بر عهده دارند و در صورت ابتلا به دیابت، فشار خون بالا یا تصلب شرائین، احتمال ابتلا به بیماری کلیوی نیز افزایش می‌یابد. از این رو باید اقدامات لازم را برای مراقبت از کلیه‌ها و پاکسازی آن‌ها انجام داد.
رژیم آلکالاین بر اساس این ایده به وجود آمده که جایگزین کردن غذاهای اسیدی با غذاهای قلیایی سلامت انسان را تقویت می‌کند.
انار یکی از سالم‌ترین میوه‌های روی زمین تلقی می‌شود. این میوه حاوی ترکیبات گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم فیبر، پروتئین، ویتامین C، فولات، ویتامین K و پتاسیم را نام ببریم‌.
شیرینی ناپلئونی از خمیری با نام خمیر هزارلا که مبدأ اصلی فرانسوی دارد درست می شود. به طور سنتی در بین لایه های این خمیر کرم کاستارد فرانسوی قرار می گیرد و سطح بالایی آن را با پودر قند می پوشانند.
بررسی های پژوهشی نشان می دهد نگاه کردن در آینه به میزان قابل توجهی سبب می شود تا افراد دارای اضافه وزن به فعالیت های سالم پرداخته و بهتر لاغر شوند.
ما همیشه انواع مواد غذایی را با هدف مراقبت از سلامت و حفظ تندرسی خود مصرف می کنیم اما گاهی نتیجه برعکس است و خوراکمان آنگونه که باید اثر مثبت ندارد.
سوفله در واقع نوعی کیک سبک است که در فر یا تنور تهیه می‌شود و در ساختار آن زرده تخم مرغ و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کرده، می‌زنند و در نهایت با یکدیگر ترکیب می‌شود. سوفله با مواد متنوع و مختلفی ترکیب می‌شود و به عنوان غذای اصلی مانند سوفله سیب زمینی و... و یا سوفله شکلات و... به عنوان دسر سرو می‌شود.
معروف ترین غذاهای سنتی استان همدان آبگوشت و آش است که نقش مهمی را در عادات غذایی سالم این استان بازی می کنند
اختلال رشد کودک به ناتوانی کودکان و شیرخواران از رشد طبیعی به هر دلیلی گفته می‌شود. تا زمانی که تشخیص خاصی برای توجیه این مشکل نباشد از اصطلاح اختلال رشد بچه صحبت می‌شود. سنی که این بیماری آن را دربرمی‌گیرد ۱ تا ۵ سالگی است.
پارکینسون بیماری است که در آن لرزش در حال استراحت اتفاق می افتد البته علائم این بیماری تنها به این موضوع منتهی نمیشود و علائم دیگری نیز دارد.
شاید برای شما جالب باشد بدانید ایمپلنت (کاشت دندان ) در واقع یک درمان جایگزینی برای پروتزهای بریج است. ایمپلنت دارای ساختاری کاملا غیر زنده است اما در واقع ایمپلنت دندان یک جایگزین مناسب به جای ریشه دندان‌ها می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون