تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

پیش‌تر تنها درمان ابروهای کم‌پشت یا ابروهایی که دچار ریزش شدند، استفاده از لوازم آرایشی بود تا آن نقاط را محو کند. اما امروزه تقاضای یک راه‌حل دائمی برای این مشکل افزایش پیدا کرده است؛ یعنی کاشت ابرو. کاشت ابرو توسط یک جراح زیبایی صورت می‌گیرد تا تارهای ابروی شما را پیوند بزند.
همه سوسیس و کالباس‌ها تاریخ انقضا دارند حتی بهترین آن‌ها و وقتی تاریخ آن‌ها تمام شود باعث مسمومیت می‌شوند، قصد داریم در این باره مطلب مفیدی را برای مصرف کنندگان عزیز محصولات پروتئینی منتشر کنیم. چون محصولات گوشتی فسادپذیر هستند.
هیپوترمی یا کاهش دمای بدن اساسا به ناتوانی بدن در تولید گرما یا نرخ پایین تولید گرما گفته می شود که در صورت عدم رسیدگی می تواند مشکل آفرین باشد.
متخصصان انگلیسی می‌گویند سردرد( پریوستوم )ناشی از تحریک غشایی است که استخوان‌های جمجمه را پوشانده است.
گرفتگی رگ قلب تحت عنوان بیماری قلبی عروقی و تصلب شرایین شناخته می‌شود. این معضل معمولا منجر به سکته قلبی و سایر بیماری‌های عروقی شده که به مجموعه آنها بیماری قلبی عروقی می‌گویند.
ریحان گیاه بسیار متنوعی است که علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد دارای خواص درمانی زیادی نیز می باشد. این سبزی منبع خوبی از آهن بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.
تداخل دارویی یا تأثیر یک ماده غذایی با داروی دیگر می‌تواند روی پاسخ دارویی یا اثر درمانی دارو تأثیر منفی داشته باشد.
مغز شما سناریوهای عجیب و غریب و آشنا را با هم ترکیب می‌کند تا عجیب‌ترین خواب‌های شبانه را بسازد! شاید بپرسید دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد که خواب می‌بینید؟ و همه اینها به چه معناست؟ میشل دراپ، روانشناس و متخصص طب خواب، به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهد.
روش‌های زیادی برای رشد مو وجود دارند و این یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند، ریزش مو یکی از مشکلاتی است که منجر به کاهش تراکم مو در سر می‌شود، به خصوص اگر میزان ریزش مو زیاد باشد و نتیجه آن ایجاد فاصله بین مو‌های سر یا بروز طاسی در برخی از نواحی است.
شیرینی مرنگ یکی از شیرینی‌های جذابی است که فقط دو ماده‌ اصلی دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را در خانه درست کنید. این شیرینی خوشمزه با ظاهر جذابی که دارد هم به‌عنوان شیرینی و هم برای تزئین دسرهای دیگر مثلا انواع پای و کیک استفاده می‌شود.
کلسترول بالای خون یکی از مهم ترین علل انسداد عروق و بروز بیماری‌های قلبی و مرگ و میر در سراسر جهان به شمار می‌رود. تبعیت از رژیم غذایی سالم مهم ترین عامل در کاهش کلسترول است.
سازمان آگهی های پرسون