تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

جراحی های زیبایی در عصر امروز به جایگاه ویژه ای قرار گرفته اند و به مراتب بسیاری از افراد در پی آگاهی بیشتر و در نهایت انجام آن هستند. در ادامه این مطلب به معرفی چگونگی، مزایا و معایب انجام لیفت گردن بدون جراحی پرداخته ایم.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۰ دقیقه ورزش در روز می‌تواند برای افراد بالای ۴۰ سال بسیار سودمند و مفید باشد.
خاویار تراپی یکی از انواع تراپی هاست که از محصولات خاویار استفاده می شود. این محصولات دارای مواد معدنی و ویتامین ها هستند این موارد شامل ویتامین A است که مانع از ریزش موها و ریزش موهای شما می شود ، ویتامین D که از ریزش مو پیشگیری می کند و اسیدهای چرب امگا ۳ هم به شما کمک می کند موهای شما مرطوب شود.
کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند برای حفظ سلامت خود از تلفن همراه هوشمند به اندازه استاندارد استفاده کنند و درکنار آن از فناوری‌های از مد افتاده برای تقویت ذهن خود بهره بگیرند.
ویروس‌های تنفسی مانند آنفلوآنزا نیز شناسایی شده‌ که از گونه‌های حیوانی به انسان‌ها انتقال یافته است و منجر به شیوع بیماری‌های فاجعه‌بار مانند اپیدمی آنفلوآنزای اسپانیایی(H۱N۱)، آسیایی(H۲N۲) یا هنگ‌کنگی(H۳N۲) و همچنین اپیدمی جدیدتر یعنی آنفلوآنزای پرندگان H۵N۱ شدند.
با سرماخوردگی بدن سیستم ایمنی اش ضعیف می شود و خوردن هر چیزی می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چه بسا بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که در این دوره مضر محسوب می شوند.
خوردن جگر مرغ برای کسانی که خیلی سخت کار می‌کنند و استرس دارند، مفید است. مواد مغذی موجود در جگر مرغ، با استرس مبارزه می‌کنند و موجب بهبود وضعیت خواب می‌شود.
یکی از انواع مواد غذایی که برای تمامی افراد، بزرگ و کوچک لازم و ضروری است ، لبنیات است با این وجود ایا کره هم به همان اندازه برای انسان به خصوص برای کودکان مفید است؟ ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به فواید کره برای کودکان بپردازیم.
استاد دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی، با تاکید بر اصلاح سبک زندگی، گفت: رژیم غذایی ناسالم به خصوص مصرف زیاد چربی‌های اشباع و قندهای ساده از عوامل ابتلا به کبد چرب است.
در آموزش طرز تهیه خمیر پاستا در منزل، درباره روش‌ها و ابزارهای گوناگون توضیح دادیم تا بتوانید با هرچه در آشپزخانه دارید خمیر پاستای خانگی خوشمزه‌ای تهیه کنید.
بسیاری از ما مشکل چاقی موضعی، به‌ویژه در ناحیه شکم، پهلو، باسن، ران و بازوها داریم و دغدغه هر روزه ما این شده که چگونه این معضل را برطرف کنیم.
در این مطلب از چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا کمک گرفته‌ایم تا دمنوش‌هایی که به تقویت مو کمک می‌کنند را به شما معرفی کنیم.
سیب زمینی شیرین (Sweet potato )، گیاهی است چندساله از خانواده Convolvulaceae (نیلوفر صحرایی) که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و اندونزی می باشد. این گیاه معمولا به صورت یک ساله نگهداری می شود.
انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک‌بارمصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند.
خوابیدن روی زمین سفت، با وجود داشتن یک تختخواب نرم شاید دیوانگی به نظر برسد، اما معلوم شده این کار شاید راحت نباشد اما برای سلامت ما بسیار مفید است.
سازمان آگهی های پرسون