5 نوشیدنی تابستانی برای کمک به کاهش وزن

روش‌های کاهش وزن بسیار زیادی موجود می‌باشد که اکثر گزینه ها به رفتن به باشگاه، رژیم های سخت غذایی، و کلاس های رقص مختلف محدود می‌شود. به راستی که این ها همگی روش های لاغری می باشند اما راه‌های آسان‌تر و سریع‌تری به غیر از این گزینه‌ها نیز وجود دارد که می تواند زندگی را برای شما راحت‌تر کند!
تصویر 5 نوشیدنی تابستانی برای کمک به کاهش وزن

به گزارش سایت خبری پرسون، بدن انسان به اندازه کافی در تابستان آب خود را از دست می‌دهد که به اشتباه به این روند کاهش وزن نیز می‌گویند، که غلط است.

کاهش وزن با سوختن چربی های اضافی و کاهش کالری های مصرفی صورت میگیرد که کاهش وزن دائمی به حساب می‌آید. حفظ آب بدن در تابستان یک امر حتمی به حساب می‌آید و در کاهش وزن بسیار ضروری می‌باشد. در این مطلب ما لیستی از بهترین نوشیدنی های خنک مخصوص کاهش وزن در تابستان درست کرده‌ایم تا شما با بهترین روش‌ها به وزن مورد نظر خود هرچه سریع‌تر برسید!

دیتاکس واتر خیار و لیمو

این دیتاکس واتر خواص بسیار زیادی همچون کاهش وزن، خنک نگه داشتن بدن، و سم ضدایی را دارا است که یکی از بهترین گزینه ها برای یک نوشیدنی کاهش وزن تابستانی است! استفاده از این نوشیدنی که ترکیبی از خیار، لیمو، و آب میباشد میتواند در کنار حفظ سلامتی و سیرآب نگه داشتن شما در روز های گرم تابستانی به کاهش وزن شما نیز کمک زیادی کند که این عمل به دلیل وجود لیمو و خیار در این نوشیدنی می‌باشد.

مواد تشکیل دهنده:

یک بطری آب

خیار پوست کنده و خورد شده

یک تا دو عدد لیمو تازه

چای یخ ماسالا

چای ماسالا یکی از موثرترین نوشیدنی ها در کاهش وزن است و اکثر متخصص ها در زمینه لاغری این چای را به عنوان یک روش سریع و سالم به افرادی که به دنبال کاهش وزن می‌باشند معرفی میکنند. نوشیدنی چای یخ ماسالا یک نوشیدنی خنک برای روز های تابستانی میباشد که شما میتوانید در کنار کاهش وزن، خنکی و حس تشنگی خود را در طول روز نیز برطرف کنید. برای آماده کردن این چای، شما می‌توانید از چای ماسالا فوری و یا کیسه ای استفاده کنید زیرا که آماده کردن این چای از صفر می‌تواند پروسه طولانی و پرهزینه‌ای باشد.

مواد تشکیل دهنده:

چای کیسه ای ماسالا

¼ لیوان شیر

1 تا 5 عدد یخ قالبی

بعد از جوشاندن چای ماسالا و آماده کردن آن، چای را به دمای محیط برسانید و مقدار ¼ لیوان شیر را به آن اضافه کرده و در آخر تعدادی یخ قالبی به نوشیدنی خود اضافه کرده و از آن لذت ببرید!

دیتاکس واتر دانه شنبلیله

این نوشیدنی سالم بهترین گزینه برای شروع یک روز گرم تابستانی میباشد. این نوشیدنی جذاب و سلامت میتواند به شما کمک کند که مواد غذایی بیشتری را در هنگام مصرف جذب کنید و احساس سیری را در شما برای ساعت ها ایجاد کند که یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن است.

مواد تشکیل دهنده:

دانه های شنبلیله خیس خورده در آب

آب آشامیدنی

قبل از مصرف، دانه های شنبلیله را از آب خارج کرده و این نوشیدنی را با شکم خالی هنگاه صبح مصرف کنید.

چای یخ ماچا

چای ماچا یک نوع چای سبز است که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار میگیرد. چای ماچا یک نوشیدنی سالم و طبیعی می‌باشد که با استفاده از آنتی اکسیدان های مختلف و مواد تشکیل دهنده طبیعی به چربی سوزی شما کمک بسیاری می‌کند. نوشیدنی چای یخ ماچا یک گزینه بسیار مناسب برای مصرف روزانه در روز های گرم تابستان است که میتواند با حفظ دمای بدن شما و ایجاد احساس خنکی به کاهش وزن و چربی سوزی نیز کمک کند.

مواد تشکیل دهنده:

آب سرد

چای ماچا

چند عدد یخ قالبی

برای درست کردن این نوشیدنی جذاب و سالم، بهتر است که از چای ماچا کیسه ای یا ساشه ای استفاده کنید به این دلیل که آسانتر و قابل دسترس‌تر میباشد و آماده کردن این چای از صفر میتواند پروسه طولانی مدتی باشد. برای آماده کردن این نوشیدنی، پود چای ماچا را در آب سرد حل کرده و مقداری یخ داخل آن بریزید. به همین راحتی! پیشنهاد ما این است که برای خوش طعم شدن این نوشیدنی مقداری شیر شیرین شده را به این نوشیدنی اضافه کنید تا طعم بی‌نظیر یک نوشیدنی چربی سوز تابستانی را تجربه کنید!

دیتاکس واتر لیمو، نعنا، و زنجبیل

ترکیب لیمو، نعنا، و زنجبیل با آب میتواند یک نوشیدنی سالم معجزه آسا به شما دهد که یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن و چربی سوزی است. زنجبیل دارای خاصیت چربی سوزی است و از آن برای درمان مریضی‌های مختلف نیز استفاده میشود که این نوشیدنی را از دیگر نوشیدنی‌ها متمایز میکند. علاوه بر آن، ترکیب لیمو و زنجبیل یک مکمل بسیار قوی برای کاهش وزن میسازد که در عین سالم بودن بسیار موثر نیز می‌باشد. وجود نعنا در این نوشیدنی حس خنکی و شادابی را به شما میدهد که این نوشیدنی را بسیار مناسب برای تابستان میکند.

مواد تشکیل دهنده:

آب آشامیدنی

نعنا خرد شده تازه

تک های لیمو تازه

زنجبیل خرد شده خشک

این نوشیدنی برای مصرف در هنگام صبح مناسب است و میتواند احساس گرسنگی را تا ساعت ها در شما رفع کند. یکی دیگر از قابلیت های این نوشیدنی این است که سرشار از مواد مغذی میباشد و میتاند تشنگی شمارا حتی در گرم‌ترین روزهای تابستانی رفع کند.

کلام آخر

کاهش وزن باید با اصول و قوانین رعایت شده انجام شود تا یک پروسه سالم و کنترل شده باقی بماند. استفاده از روش‌های غیر معقول و پرهزینه گزینه‌های مناسبی نیستند چراکه لاغری در یک شب کاری غیرممکن است. با استفاده از رژیم های کم کالری و نوشیدنی های طبیعی مناسب برای لاغری شما میتوانید وزن خود را به صورت طبیعی و سالم کنترل کنید. این مطلب لیست کاملی از نوشیدنی های تابستانی را معرفی می‌کند که یکی از بهترین روش ها برای لاغری و حفظ آب بدن در تابستان می‌باشد.

505213