تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

شاید در مورد تمام خواص میوه‌های تابستانی ندانید اما در این مطلب به شما از خواص بسیار زیاد میوه‌های تابستانی می‌گوییم.

ماساژ یک راهکار بسیار موثر برای درمان گردن درد در خانه است، چرا که می‌تواند به کاهش تنش عضلات و تسکین موقت آن‌ها کمک کند و در عین حال ممکن است اوضاع خواب‌تان را بهبود بدهد.
پاستا پنه مرغ آلفردو، یک غذای سریع و خوشمزه می‌باشد که یک نوع سالاد ماکارونی است و بافتی خامه‌ای دارد و می‌توان برای تهیه آن از مرغ یا سبزیجات مختلفی استفاده کرد.

آشپزخانه پرسون؛

طرز تهیه ترشک آلبالو

همان‌طور که می‌دانیم ترشک مزه ملس داشته و در آن هم شکر و هم نمک وجود دارد. خیلی از افراد به خصوص کودکان و جوانان طرفدار این خوراکی خوشمزه هستند. در این مطلب با طرز تهیه ترشک آلبالو آشنا می‌شویم.
صبحانه یک وعده مهم غذاییست که نخوردن آن میتواند باعث پر خوری در وعده های دیگر غذایی شود. اگر دنبال رژیم های لاغری متعددی هستید بدانید که صبحانه اهمیت ویژه ای در رسیدن به تناسب اندام دارد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده (CDC) چند نکته ساده برای سالم و تازه نگه‌داشتن مواد غذایی در هنگام قطع برق را ذکر کرده است: یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید در هنگام قطع برق انجام دهید، این است که تا جای ممکن درهای یخچال و فریزر را بسته نگه دارید.
آشپزخانه پرسون؛

دسر سیب به شکل گل رز

در این مطلب با دسر سیب به شکل گل رز آشنا خواهید شد. با ما در پرسون همراه باشید.

استفاده از لپ تاپ گرچه امکان کار در هر جایی را فراهم می‌کند، اما بهتر است در برابر وسوسه‌ فرو رفتن در صندلی تان مقاومت کنید. قوز کردن و نگاه از بالا به پایین به صفحه‌ لپ تاپ می‌تواند عضلات تان را خسته کند و در نهایت باعث تضعیف پوسچرتان شود. در حقیقت، پژوهش‌ها نشان داده نگاه از بالا به پایین می‌تواند...
این آزمایش روی چندین داوطلب نیز انجام شد. داوطلبی که کمبود خفیف ویتامین دی داشت حدود ۵۰ درصد بیشتر به اپیوئیدها واکنش نشان داد. به علاوه، داوطلبی با کمبود شدید ویتامین دی حدود ۹۰ درصد نسبت به یک فرد عادی واکنش بیشتری از خود نشان داد. در آزمایشگاه با تامین ویتامین دی موش‌ها، مشاهده شد.
برخلاف انتظار اکثر مردم سیب زمینی ها برای تمیز کردن انواع مختلف سطوح مناسبند. در این مقاله از مجموعه مقالات اکا, به بیان روش های تمیز کردن وسایل مختلف با استفاده از پوست سیب زمینی پرداخته ایم.
لیمو عمانی یک ماده غذایی رایج در بیشتر آشپرخانه‌هاست که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است. لیمو عمانی یک پاک کننده طبیعی برای دستگاه گوارش بوده، یبوست را برطرف و اشتها را باز می‌کند.
ریزش مو را می‌توان از شایع‌ترین مشکلات افراد در سراسر جهان دانست، اما فارغ از مسائل ژنتیکی، برخی دیگر از مسائل نیز در ریزش مو نقش دارند.
آشپزخانه پرسون

کوکو دو رنگ

کوکو یکی از غذاهای پر طرفدار و در عین حال ساده است که تنوع بسیار دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود. کوکو دو رنگ از ترکیب کوکو سیب زمینی و کوکو سبزی تهیه می‌شود که علاوه‌بر سادگی و خوشمزگی بسیار جذاب و چشم‌نواز است.
گوجه فرنگی از جمله مواد غذایی به شمار می‌رود که به گفته متخصصان مصرف بیش از حد آن ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی برای افراد شود.

این اختلال پوستی به طور معمول خود به خود برطرف می شود اما انواع شدت یافته آن نیازمند مراقبت های پزشکی خواهند بود.
سازمان آگهی های پرسون