گینر داروخانه‌ای راهی برای تشخیص گینر تقلبی

همه‌ ما با هر سنی، جنسیتی و با هر نوع شخصیتی که داشته باشیم، همیشه بت هدف خوش‌اندام بودن به سراغ باشگاه‌های بدن‌سازی و کلاس‌های تناسب اندام می‌رویم.
تصویر گینر داروخانه‌ای راهی برای تشخیص گینر تقلبی

به گزارش سایت خبری پرسون، همه‌ ما با هر سنی، جنسیتی و با هر نوع شخصیتی که داشته باشیم، همیشه بت هدف خوش‌اندام بودن به سراغ باشگاه‌های بدن‌سازی و کلاس‌های تناسب اندام می‌رویم. یکی از مواردی که ورزشکاران در کنار فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند، خرید مکمل ‌های بدن‌سازی است. خرید گینرهای مکمل‌سازی در اکثر موارد هزینه‌های زیادی برای ما دارد و خیلی از مواقع حتی پیش‌آمده که گینر تقلبی خریداری کرده باشیم. در این مطلب بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. اگر می‌خواهید در این مورد بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان متن با ما همراه باشید.

چگونه بفهمیم گینر تقلبی است؟

اینکه ما بتوانیم گینر اصل بخریم، مسئله مهمی است؛ چرا که این موضوع ارتباط مستقیمی با حفظ جان و سلامتی‌مان دارد. مکمل‌های ورزشی تقلبی متاسفانه این روزها زیاد در بازار دیده می‌شوند.

گینر داروخانه‌ای اصل

تشخیص مکمل کربوپروتئین اصل از تقلبی کار ساده و راحتی نیست و باید نکاتی را در این زمینه بدانید. در زمان خرید گینر داروخانه‌ای اصل به این نکات زیر دقت کنید:

  • بسته‌بندی مکمل‌ها باید از بهترین جنس و بالاترین کیفیت باشند.
  • نباید روی بسته‌بندی‌ها غلط املایی و خطای نوشتاری باشد؛ با دقت مطالب روی بسته را بخوانید.
  • هولوگرام و لوگوی محصول را با دقت بررسی کنید. بیشتر برندهای معتبر از استیکرهای MRP روی بسته‌بندی استفاده می‌کنند؛ در حالی که نمونه‌های تقلبی، چاپ لوگوی بی‌کیفیت با ظاهر نامناسب دارند.
  • اگر مدتی است که گینر خریداری نکرده‌اید، به طعم، رنگ، بو و همچنین بافت مکمل توجه کنید و اگر تغییری را مشاهده کنید؛ بهتر است اصالت محصول را از جوانب دیگر مورد بررسی قرار دهید.

به غیر از این موارد گفته شده به کیفیت چاپ بسته هم توجه داشته باشید. معمولا محصولات تقلبی حروف غیرشفاف روی بسته‌بندی خود دارند و حتی برچسب‌ها خیلی خوب چسبانده نشده و به‌راحتی کنده می‌شوند. یادتان باشد که به این مسئله هم در زمان خرید گینر داروخانه‌ای حتما دقت داشته باشید.

قیمت انواع گینر در داروخانه

قیمت گینر داروخانه‌ای باتوجه به وزن و مقدار مکملی که در بسته وجود دارد، متفاوت است. قیمت این محصول به برند، ترکیبات و کیفیت آن هم وابسته است.

قیمت گینر

شاید شما گینر داروخانه‌ای را با قیمت‌های مختلفی در بازار ببینید؛ اما به یاد داشته باشید که هرگز نباید به سراغ محصولات ارزان و بی‌کیفیت بروید؛ چرا که می‌تواند خطراتی را برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

بالابودن قیمت گینر همیشه دلیلی برای باکیفیت بودن این محصول نیست؛ اما با این حال می‌تواند به شما اطمینان دهد که محصول خوبی انتخاب کرده‌اید.

معرفی مکمل‌های اصلی در بازار

مکمل‌های زیر به‌عنوان مکمل اصلی در بازار هستند:

  • گینر گین آپ
  • مسیو وی
  • وی آلبومین
  • سوپر وی

سخن پایانی

تشخیص گینر اصلی از تقلبی، یکی از مهم‌ترین مواردی است که شاید در بسیاری از موارد به آن دقت نداشته باشیم. برای این کار باید به چاپ روی بسته‌بندی، خطاهای نوشتاری و غلط املائی بسته، قیمت محصول و بسیاری از پارامترهای دیگر توجه کنید. در بسیاری از موارد حتی می‌توانید از طریق رنگ، بو و طعم محصول به راحتی گینر اصل را تشخیص دهید.

یادتان باشد که هرگز نباید گینرها را با قیمت پایین‌تری از قیمت واقعی خریداری کنید؛ چرا که این پایین بودن قیمت می‌تواند نشان‌دهنده بی‌کیفیت بودن محصول باشد. علاوه بر این مواردف بهتر است سعی کنید این محصولات را از داروخانه خریداری کنید؛ داروخانه‌هایی که معتبر و شناخته‌شده هستند.

463344