تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

هوس های غذایی گاه ناشی از کمبود برخی مواد مغذی در بدن هستند اما احتمال این که هشداری برای ابتلا به یک مشکل جدی تر سلامت باشند نی مطرح است.
بی تحرکی برای مدت طولانی، چه برای کار کردن باشد و چه برای تماشای تلویزیون، باعث می‌شود میزان قند خون بالا برود و خطر مرگ در اثر بیماری‌ های قلبی عروقی بیشتر شود. حتی ورزش هم این تاثیر را از بین نمی برد.
آشپزخانه پرسون

خوراک مرغ

اگر شما هم طرفدار غذاهای فوری و سریع هستید، حتما خوراک مرغ فوری را امتحان کنید، چرا که عاشق آن می‌شوید. این غذا بسیار خوشمزه است و طرز تهیه بسیار راحتی هم دارد.

تماس با هوای سرد و یا شیرجه زدن در آب سرد مهم‌ترین علت ایجاد این نوع سردرد بوده و سردرد بلافاصله بعد از تماس ایجاد شده و حداکثر در عرض ۳۰ دقیقه بعد از قطع تماس برطرف می‌شود.
کوکو و کتلت به هر شکلی و با هر موادی که طبخ شوند در کنار سبزی خوردن، ترشی و خیارشور و احتمالا گوجه فرنگی از جمله خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذا‌های روی کره زمین محسوب می‌شوند.
بسیاری از افراد که با مشکل اضافه وزن مواجهند به دنبال راه‌هایی برای کاهش وزن سریعند. همه ما در مورد اهمیت رژیم غذایی مناسب و ورزش می‌دانیم، اما چه راهکار‌های جالب دیگری وجود دارد؟
مطالعات جدید محققان مرکز پزشکی Cedars-Sinai در لس‌انجلس نشان می‌دهد آلودگی صوتی در ابتلای افراد به فشار خون بالا تاثیرگذار است.
فوق تخصص خون ضعف، خستگی، بی حالی ، رنگ پریدگی و تنگی نفس را از علامت‌های کم خونی ناشی از فقر آهن برشمرد و گفت: نباید به صورت خود سر از ترکیبات آهن استفاده کرد.

متخصص طب سنتی با اشاره به علل خواب رفتگی دست و پا، راه‌های طبیعی درمان این مشکل را تشریح کرد.

آشپزخانه پرسون

میگو سوخاری فرانسوی

میگو سوخاری فرانسوی یکی از غذاهای همه پسند و خوشمزه است؛ در گزارش زیر طرز تهیه میگو سوخاری را به شما آموزش خواهیم داد.

سیستم تنفسی انسان با تغییر فصول تحت تأثیر قرار می‌گیرد؛ به گونه‌ای که ممکن است فرد دچار سرفه یا سرماخوردگی شود.

هوای داغ تابستان بسیاری از مردم را دچار گرمازدگی می‌کند و متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف برخی شربت‌ها برای رهایی از گرمازدگی این روزها بسیار مفید است.
سبزیجات به دلیل کم‌کالری بودن از جمله غذاهای موثر در کاهش وزن هستند، در این میان کلم بروکلی، فلفل، هویج و کاهوی بیشتری مصرف کنید.
سازمان آگهی های پرسون