تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

خانم هایی که هنگام شستن ظرف ها از پیش بند استفاده نمی کنند، لباس و شکم آن ها همیشه خیس می شود که این موضوع می تواند خطراتی برای زنان داشته باشد که در گزارش زیر می خوانید.
اگر کمی با ساختار و مراحل رشد موها آشنا شوید، دیگر می‌دانید اوضاع و احوال موهایتان در هر زمان چگونه است، در این مطلب می خواهیم طرز تهیه یک ماسک مو را به شما آموزش دهیم.
رژیم‌های غذایی و شیوه‌های زندگی خاصی که در میان ژاپنی‌ها وجود دارد، علاوه بر تفاوت‌های ژنتیکی، منجر به طول عمر بیشتر آن ها نسبت به ساکنان دیگر کشورها شده است.
آشپزخانه پرسون؛

بورانی بادمجان کبابی

بورانی بادمجان یا ماست و بادمجان مثل بورانی اسفناج یکی از خوشمزه‌ترین و قدیمی‌ترین پیش غذا‌ها در آشپزی ایرانی است که در ادامه دستور پخت آن را آموزش می دهیم.
کالری پایین طالبی باعث شده تا انتخاب خوبی برای افراد در دوران رژیم لاغری باشد. در ادامه این مطلب، به مهم ترین فواید طالبی پرداخته ایم.

آشپزخانه پرسون

برگر مک‌‌ دونالد!

همبرگر مک دونالد، پرفروش‌ترین ساندویچ جهان است. مک‌دونالد با حدود ۳۹ هزار شعبه در ۱۰۰ کشور جهان، رتبه دوم بزرگ‌ترین رستورا‌ن‌های جهان را بعد از استارباکس به خود اختصاص داده است. در مطلب زیر این ساندویچ خوشمزه را آموزش می دهیم.
علت دقیق اگزمای پوست صورت ناشناخته است اما این باور وجود دارد فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی می‌تواند به بروز علائم این بیماری منجر شود. در گزارش پیش رو به نکاتی برای شناسایی عارضه درماتیت آتوپیک در پوست صورت، عواملی موثر در بروز این بیماری و چگونگی درمان آن اشاره کرده ایم.
رازیانه خواص فراوانی برای بدن دارد و مصرف آن در طب سنتی به شدت توصیه شده است، اما جالب است بدانید که زیاده روی در مصرف رازیانه می‌تواند برای سلامتی بدن مضر باشد.
کارشناس ارشد رژیم و تغذیه درمانی:

بهترین راه چربی سوزی چیست؟

کارشناس ارشد رژیم و تغذیه درمانی گفت: رژیم کم کربوهیدرات و کم چرب منجر به کاهش وزن خواهد شد.
مراقبت از پوستی که مدتی طولانی زیر اشعه خورشید بوده بسیار مهم است؛ در غیر این صورت لطمات ناشی از آن می‌تواند بلندمدت باشد اما این کافی نیست که پس از آفتاب سوختگی بلافاصله برای التیام پوستتان لوسیون و کرم به اصطلاح «پس از آفتاب» خریداری و استفاده کنید. گزارش زیر را برای استفاده از ضد آقتاب بخوانید.
آشپزخانه پرسون

کرفس‌پلو زعفرانی

کرفس یکی از مفیدترین انواع سبزیجات است که از آن هم برای درست کردن خورشت کرفس و هم پلو کرفس استفاده می‌شود. در این مقاله تهیه کرفس پلو با گوشت تکه‌ای را یاد بگیرید.
بهت آورترین عوارض برای بدن؛

آدامس نجوید!!

متخصصان در تازه ترین تحقیقات خود می‌گویند جویدن آدامس می‌تواند برای سلامتی بدن مضر باشد.
انجیر یکی از میوه های خوشمزه است که می‌توانید مربای آن را هم تهیه کنید تا مدت طولانی‌تری از این میوه جذاب استفاده کنید.
آشپزخانه پرسون

کیک آلبالو

کیک آلبالو، یکی از انواع کیک های خوشمزه و پرطرفدار خانگی می باشد، در گزارش زیر طرز تهیه این کیک خوشمزه را آموزش خواهیم داد.

سازمان آگهی های پرسون