بهترین فایده‌ پیاده روی چیست؟

پیاده روی ورزشی آرام، کم فشار، ارزان و آسان است که می تواند به شما برای سلامت جسم کمک کند.

تصویر بهترین فایده‌ پیاده روی چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر طرفدار تمرینات شدید نیستید، راه‌های دیگری هم برای حفظ تناسب اندام و سالم بودن وجود دارد، که یکی از آن‌ها پیاده‌روی است.

یک مطالعه نشان می‌دهد پیاده‌روی با سرعت تنها به مدت ۲۰ دقیقه در روز می‌تواند به کاهش خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی کمک کند.

پیاده‌روی یا هر نوع فعالیت هوازی به کارآمدتر شدن قلب کمک می‌کند؛ بنابراین همان‌طور که شما در حال بهبود تناسب اندام یا بهبود توانایی خود هستید، قلب شما با هر انقباض یا هر پمپ قلبی ورزیده‌تر می‌شود.

دکتر سینگ گفت: پیاده روی اغلب ساده‌ترین ورزش است که می‌توان آن را در هر مکانی انجام داد و به ابزار خاصی نیاز ندارد. تنها چیزی که واقعا نیاز دارید یک جفت کفش خوب است؛ بنابراین او پیاده روی را به اکثر بیمارانش توصیه می‌کند.

سینگ گفت: زمان و مسافت پیاده روی به اهداف فردی بستگی دارد. لزوماً مجبور نیستند در ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه در روز با سرعت بیشتری راه بروند و البته در صورت نیاز می‌توانید زمان مشخصی را برای پیاده روی تعیین کنید.این تکنیک ساده همان چیزی است که به نتایج مادام العمر و بهبود خطر قلبی عروقی کمک می‌کند.

او گفت: نکته دیگر که باید در نظر گرفت، داشتن انگیزه برای فعال ماندن است. بهترین تردمیل هم به اندازه پیاده روی با یک دوست خوب که به اجتماعی شدن و مسئولیت‌پذیری کمک می‌کند مؤثر نخواهد بود بنابراین اغلب به بیمارانم پیاده روی را توصیه می‌کنم.

اگر از گوش دادن پادکست یا یک نوا لذت می‌برید در مواقع پیاده روی گوش دهید تا پیاده روی هم برایتان خوشایند شود و عادت پیاده روی در شما شکل بگیرد و ثبات پیدا کند.

دکتر سینگ همچنین گفت: اگر یک روز پیاده روی را از دست بدهید یا آن‌قدر که می‌خواهید انجام ندهید، نباید احساس بدی داشته باشید. مهم این است که به طور عمدی این فعالیت خوب را ترک نکنید و تلاش کنید در شما به یک عادت تبدیل شود.

با این کار در واقع به قلبتان یاد می‌دهید سالم باشد و از بیماری‌های قلبی و زمینه‌ای دور باشد. شاید یکی از بهترین فواید پیاده روی همین است.

منبع: healthy news

483591