عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.
تصویر عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد کردلو با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است، گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

این مسئول، با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی,عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان اغاز شده‌ است، گفت: تاکنون برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

کردلو تاکید کرد: خوشبختانه اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز جهت ساخت مسکن در ماههای آتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه با تلاش‌های مدیران استانی و با همکاری بانک‌های عامل، متمم تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان اجرایی شد، خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور برای تعدادی از پروژه‌ها تخصیص پیدا کرده و مابقی پروژه‌ها نیز در شرف انجام است و تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها خواهد شد.

منبع: ایسنا

558877