کشف ۴۶ خودرو مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 دستگاه خودروی سواری مسروقه به ارزش 100 میلیارد ریال در طرح ویژه و ضربتی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
تصویر کشف ۴۶ خودرو مسروقه در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان خودرو، کشف و استرداد خودروهای مسروقه به مال باختگان طرح ویژه‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اصفهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به صورت همزمان و ضربتی به مخفیگاه‌های سارقان خودرو وارد شده و در پایان ۲۸ نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

علینقیان‌پور از کشف ۴۶ دستگاه خودروی مسروقه در طرح مذکور خبر داد و گفت: ارزش این خودروها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی تحویل شده و خودروهای کشف شده نیز پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان مسترد می‌شوند، تصریح کرد: پایین بودن ضریب ایمنی خودروهای مدل پایین، عدم تجهیز آنها با تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و سهل انگاری مال‌باختگان در نگهداری وسایل نقلیه خود از مهمترین عوامل سرقت این خودروها بودند که در این خصوص توصیه می‌کنیم شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

منبع: فراجا

558883