اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار شناور قایق صیادی غیر مجاز در سطح استان وجود دارد، تأکید کرد: این میزان شناورهای غیر مجاز قابل نظارت نیستند و کنترل آنها سخت است.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

واگذاری ۳۵ پروژه نیمه تمام خراسان شمالی به بخش خصوصی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ۳۵ پروژه نیمه تمام استان، باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: اطلاع رسانی دقیق باید در این حوزه انجام شود.
برای اولین بار در قیروکارزین؛

کشت گندم با دستگاه جوی و پشته کار در قیروکارزین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از آغاز کشت گندم در سطح حدود چهار هزار هکتار از اراضی زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: برای اولین بار، برای کاشت گندم، یک دستگاه جوی و پشته کار در این شهرستان به کار گرفته شده است.
مدیرکل انتقال خون استان گلستان خبر داد:

ذخایر خونی گلستان به ‌شدت کاهش یافت

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: در حال حاضر ذخایر خونی در استان به ۳ و نیم روز کاهش یافته است.
رئیس اتاق بازرگانی کرمان هشدار داد:

صادرات استان کرمان در آستانه قفل شدن

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان در رابطه با تعلیق کارت های بازرگانی و مشکلات موجود در زمینه بازگشت ارز حاصل از صادرات، گفت: اگر تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تمدید نشود بیش از ۱۰۰ کارت دیگر در کرمان تعلیق و صادرات استان قفل خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: برداشت 120 تن در هکتار گوجه فرنگی، حاصل کیل گیری مزارع گوجه فرنگی در شهرستان ارسنجان است.
معاون بهداشت علوم پزشکی زاهدان:

مراکز غربالگری کرونا در زاهدان افزایش یافت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا در استان و شهرستان زاهدان، جهت شناسایی به موقع و زود هنگام، مراکز غربالگری بیماری کرونا در شهر زاهدان از ۳ مرکز به ۵ مرکز افزایش یافت.
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) مطرح کرد:

اعلام ویژه برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز ورود آن حضرت به شهر مقدس قم خبر داد و گفت: از سالروز ورود، تا رحلت شهادت گونه حضرت با استفاده از بستر رسانه، مهمانان منازل و مخاطبان خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۳۲۶ مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بستری ۷۸ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: اکنون ۳۲۶ نفر مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری هستند.
جانشین فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد:

کشف بیش از 16هزار ماسک قاچاق در کردستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 16 هزار عدد ماسک سه لایه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در قروه خبر داد.