تصویب اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷ خبر داد.
تصویر تصویب اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷

به گزارش سایت خبری پرسون، علی ذبیحی صبح امروز_ یک‌شنبه پنجم آذر_ در جمع اصحاب رسانه در خصوص پروژه میدان جمهوری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان و بلوار جمهوری اسلامی و اهمیت بررسی این پروژه در کمیسیون ماده ۷ قانون حفظ و گسترش فضای سبز و رأی کمیسیون برای اجرای پروژه، در محل سازمان سیما منظر جلسه‌ای تشکیل شد و پس از بحث و بررسی کمیسیون به جهت تسهیل در امور شهروندان با اجرای این پروژه موافقت شد.

وی با اشاره به طولانی شدن این رأی در کمیسیون ماده ۷، افزود: امید که با اجرای این پروژه شاهد کاهش آلایندگی ناشی از توقف طولانی خودروها و کاهش اتلاف وقت همشهریان باشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه یکی از کمیسیون‌های تخصصی کمیسیون ماده ۷ است، خاطرنشان کرد: کمیسیون تشخیص باغات یا کمیسیون ماده ۷ شهرداری براساس مقرره اعلامی در ماده ۷ آئین‌نامه اجرایی قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز درجهت تشخیص باغ و حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی‌رویه پیش‌بینی و تشکیل می‌شود.

ذبیحی اضافه کرد: قطع هر نوع درخت در محدوده قانونی و حریم شهرها از جمله معابر و میادین، پارک‌ها بوستان و باغ با تشخیص کمیسیون ماده ۷ شهرداری ممنوع است.

منبع: ایمنا

559940