اخبار منتخب استان‌ها

رئیس فدراسیون قایقرانی:

امکان قرنطینه دریاچه آزادی را نداریم

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: شرایط تمرین پاروزنان با دیگر رشته ها فرق دارد و نمی توان دریاچه آزادی را قرنطینه کرد.
شهردار کرمانشاه از امضای تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه قرار است که توسط بانک کارآفرین به ازای هر اتوبوس فرسوده 224 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد  و کل اتوبوس های فرسوده از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی شوند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از کادر بهداشت و درمان به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و افزود: باید بر پایه مسجد محوری، محله محوری و بسیج محوری‌ از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت. محمود یاوری، سرمربی باسابقه فوتبال ایران که هدایت باشگاه‌های متعددی را در فوتبال ایران بر عهده داشت، پس از تحمل یک دوره بیماری، در سن ۸۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال بعد از وقفه ۸ ماه در نیمه دوم آبانماه ۹۹ به صورت متمرکز به میزبانی پایتخت استارت خورد. امسال ۱۶ تیم در این رقابت ها در دو گروه ۸ تیمی حضور دارند که برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قتل و عام 15 کرمانشاهی روز کرمانشاه را سیاه کرد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 15 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 996 نفر رسید.
رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره، و مراقبت دربرابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با شروع سال تحصیلی جدید، طرح یاریگران زندگی طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ۳۰ درصد است مدارس اجرا می شود.
وزیر بهداشت گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ بیمار کرونایی پشت درب بیمارستانها نمی ماند و تمام بیماران نیاز به بستری، در بیمارستان بستری خواهند شد.

یک کارشناس تغذیه با بیان اینکه کدو با داشتن منبع آنتی اکسیدان محافظ سیستم تنفسی بدن است گفت: این گیاه برای مقاومت بدن در برابر سرما، تب و آنفولانزا مفید است.
محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدت ها قبل به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.
تقدیری برای مجاهدت های کادر درمان کشور

دو زمان و یک تصویر جاودانه

یادداشت/ نگرانم ! درست است در گوشه ای از خانه با رعایت همه دستورالعمل ها نشسته ام اما حتی در خانه نیز در حسرت آغوش گرم پدر بزرگ و مادر بزرگ پدری و مادری خود هستم.
توسط فرماندار اسلام شهر انجام شد؛

بررسی مشکلات محله سعیدیه اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر صبح امروز به همراه فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) با حضور در محله سعیدیه، به بررسی میدانی مشکلات این محله پرداخت.