اخبار منتخب استان‌ها

عزیزاله شهبازی با اشاره به تراکم بالای جمعیت و رشد سریع مهاجرت در استان البرز، گفت: این استان در زمینه سرانه های بهداشتی و درمانی با ضعف جدی مواجه است که با این وجود از سال 92، بیش از هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز اضافه شده است.
سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان:

همدان بیش از ۴۵ هزار معلول دارد

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه همدان بیش از ۴۵ هزار معلول زیر پوشش دارد گفت: اصلی ترین دغدغه معلولان عدم مناسب سازی معابر شهری است.
نماینده عالی دولت در استان البرز مطرح کرد:

پروژه کمربند شمالی کرج تا پایان سال تکمیل می شود

عزیزاله شهبازی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج را داده اند، افزود: تا پایان سال، شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه هستیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: تلاش خواهیم کرد با رویکردهای نوین و در قالب برنامه های جذاب و مفرح با رعایت شان  و منزلت شهدا، برنامه های فرهنگی کنگره را برگزار کنیم.
رئیس پلیس فارس خبر داد:

کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در فارس

رئیس پلیس استان فارس گفت: ماموران امنیت اقتصادی در بازرسی از یک تانکر، بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۷ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته امحاء شد

مدیر نظارت بر مواد غذایی،‌ آشامیدنی،‌ آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحاء ۱۷ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.
معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ترور شهید فخری زاده سیگنال های بسیاری برای همه ما به دنبال داشت که مهمترین آن این است که دشمن می خواهد با این اعمال ضد انسانی سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف و ضبط 43 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در طرح ظفر 7 اشاره کرد و افزود: طی مدت اجرای طرح ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ هزار قرص روانگردان کشف وظبط شده است.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

پتانسیل بالای حوزه سلامت در ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمانشاه

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: سلامت در استان کرمانشاه پتانسیل بالایی در بحث کارآفرینی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج:

راه اندازی کاروان خودرویی عاشقان و رهروان شهید فخری‌زاده در کرج

مجید زنجانی گفت: به‌منظور ادای احترام به مقام شهید هسته‌ای و دفاعی کشور، حرکت کاروان خودرویی عاشقان و رهروان این شهید بزرگوار، فردا چهارشنبه در ساعت 14 از میدان سپاه شروع و در بلوار انرژی اتمی خاتمه می یابد.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم:

واحدهای تولیدی در تملک بانک در قم نباید تعطیل شود

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها و تلاش برای بازگشت آنها به چرخه تولید در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مورد تأکید قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: رفع تصرف و آزاد سازی 350 هزار متر مربع عملیات رفع تصرف از بستر 25 ساله رودخانه سفید رود در شهرستان آستانه اشرفیه، توسط آب منطقه ای گیلان، اجرا شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز اعلام کرد:

رعایت صد درصدی طرح جامع مدیریت هوشمند توسط مدارس البرز

نورمحمد فردی ‌بیرانوند با بیان اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان البرز مثبت بوده است، گفت: مدارس استان، ادارات و سازمان ها به صورت کامل محدویت‌ها را رعایت کردند و هیچ تخلفی صورت نگرفت.