بیانیه تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی

بیانیه تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی: زینبیه دمشق شاهد عروج رزمنده ای دلیر و فرمانده ای رشید بود.
تصویر بیانیه تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: زینبیه دمشق شاهد عروج رزمنده ای دلیر و فرمانده ای رشید و یکی از تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله بود که چهل سال در لبنان و سوریه رکنی ثابت برای دفاع و حمایت از مقاومت بود و هر کجا نام او بود مسئولان، فرماندهان و رزمندگان و حامیان مقاومت یقین می یافتند که تمام پشتیبانی لازم برای حمایت از میدان و رزمنده میدان صورت خواهد پذیرفت و همه ارتباطات لازم در عالی ترین شکل صورت خواهد پذیرفت، جلسات و ملاقات ها در نهایت نظم و دقت شکل می‌گیرد و ماموریت و پشتیبانی هر شخص در وضوح کامل تبیین و اجرا خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: در برهه‌ی ضعف و رو به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی و در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس، سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید تا لشکر آسمانی سید شهیدان جبهه مقاومت به وجود ستاره دیگری منور و مزین گردد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان شهادت یار و همرزم حاج قاسم و سردار دلاور استان زنجان؛ سردار سرتیپ سید رضی موسوی را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، علی الخصوص هم استانی های عزیز زنجانی تبریک و تسلیت عرض می کنیم. همچنین شورای هیئات مذهبی استان زنجان شهادت سردار رشید اسلام سردار سرافراز سیدرضی موسوی، همسنگرشهید حاج قاسم سلیمانی، خادم الحسین (ع) و افتخار پایتخت شور و شعور حسینی را خدمت مقام معظم رهبری.مردم شریف ایران اسلامی و مردم ولایی استان زنجان تسلیت و تهنیت عرض گفت.

منبع: مهر

573564