اخبار منتخب استان‌ها

سفری به کردستان(بخش چهارم)؛

پالنگان؛ «بهشت گمشده» در دل کوههای کردستان

روستای زیبای پالنگان یکی از جاهای دیدنی کامیاران در کردستان می باشد که طبیعت بکر و رویایی آن چشمان هر مهمان و گردشگری مسحور خود می کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

تدارک برنامه های شاد و مفرح برای ایام نوروز

ملازینلی از تدارک برنامه های شاد و مفرح سازمان متبوعش برای ایام نوروز خبر داد و گفت: با همکاری خوبی که با صداوسیمای مرکز یزد داشتیم برنامه های خوبی را تهیه و آماده تولید کردیم
مدیرعالی حرم مطهر رضوی با اعلام اینکه مراسم تحویل سال تا پایان برنامه‌های رسمی حرم رضوی در روز سال تحویل از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در بستر پیام‌رسان‌های مختلف به طور زنده یا در قالب آیتم‌های ارتباطی پخش خواهد شد، افزود: تا از هر نقطه از ایران و جهان دل‌های همه دلدادگان به شبکه‌های ضریح منور رضوی وصل شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

موارد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسید

محبوب رستمزاد گفت: به دلیل عدم توجه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش شیوع بیماری در سطح استان می باشیم به طوری که 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسیده است

فرماندار بروجن گفت: امسال ۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان و با اشتغال بیش از ۱۴۲ نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد.
یادداشت/یکی از این الگوها و باورهای نوروزی، اعتقاد به خجستگی و فرخندگی همراهی نوروز و شنبه است و بر این اساس ضرب المثل «بعد از سی سال، نوروز به شنبه افتاد».

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

خبرنگاران و رسانه ها در مقابل زمین خواری سکوت نکنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: از همه اهالی قلم و رسانه درخواست داریم که نسبت به زمین خواری و دست اندازی به عرصه های طبیعی توسط برخی از سودجویان هوشیار باشید و چهره آنان را برای جامعه و مردم افشا سازید.

شهید مهدی باکری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و الگویی بی بدیل برای جوانان امروزی است جمله معروف "خدایا مرا پاکیزه بپذیر" این شهید والامقام همواره سرلوحه زندگی رهروان صدیق راه شهادت به شمار می رود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با پرسون؛

دغدغه اصلی ام بعداز جنگ؛ مسائل اقتصادی است/ خود را سرباز کشور می دانم

محسن رضایی گفت: دغدغه اصلی بنده بعداز جنگ مسائل اقتصادی بوده ‌به همین جهت از رشته مکانیک به رشته اقتصاد رفتم و هدفم از تحصیل در این رشته سربازی کشور بوده و خودم را سرباز کشور می دانم.
گزارش پرسون از آخرین وضعیت کرونا در کردستان؛

جواب مثبت«کرونا» به بی تفاوتی کردستانی ها/ مرگ 5 شهروند در یک روز

کرونا بسیار سریع به بی تفاوتی مردم کردستان به ویژه شهر سنندج جواب مثبت داد و تنها در یک روز جان 5 کردستانی را گرفت که این آمار در طول زمستان امسال بی سابقه بوده است و مسئولان بهداشتی و درمانی استان از بالا رفتن تعداد تلفات بر اثر این بیماری هراس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت وگو با پرسون:

مردم در حساس ترین روزها، در برابر بیماری کرونا بی تفاوت شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مردم در حساس ترین روزها، در مقابل بیماری کرونا بی تفاوت شده اند و همین امر زمینه نگرانی مسئولان درمانی و بهداشتی در استان کردستان را فراهم آورده است.

گزارش پرسون از آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبین شورا در کردستان؛

ثبت نام 86 داوطلب انتخابات شوراها/ مشارکت 10 درصدی زنان

بنابر گفته مسئولان تاکنون بیش از 86 نفر با ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا در کردستان آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد:

ثبت نام ٧٠ نفر برای انتخابات شوراها تا روز دوم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمار داوطلبان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام، به ۷۰ نفر رسید.
معاون وزیر کشور در قزوین عنوان کرد: در حالیکه مطابق قانون، مدیریت بحران کشور و سازمان برنامه و بودجه وظیفه دارد با اختصاص ردیف بودجه‌ای، اعتبارات لازم برای مقابله با بلایای طبیعی را تامین کند، اما نه سال قبل و نه سالجاری این بودجه تامین نشده است و من باید بیایم و در استان قزوین پاسخگوی مطالبات مدیران باشم.