کار عمرانی در روستاهای بخش مرکزی تکاب آغاز شد/ بهار خدمت در حاجی بابا وسطی

عملیات اجرایی طرح های عمرانی و زیربنایی با گذشت هشت روز از سال ۱۴۰۳ در روستاهای بخش مرکزی تکاب شروع شد.
تصویر کار عمرانی در روستاهای بخش مرکزی تکاب آغاز شد/ بهار خدمت در حاجی بابا وسطی

به گزارش سایت خبری پرسون، از تکاب، عملیات اجرایی طرح های عمرانی و زیربنایی با گذشت هشت روز از سال ۱۴۰۳ در روستاهای بخش مرکزی تکاب شروع شد.

مهندس بهرام پارسافر، بخشدار مرکزی تکاب در این زمینه به خبرنگار پرسون گفت:عملیات عمرانی اجرای طرح هادی روستای حاج بابای وسطی از توابع بخش مرکزی تکاب با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بخشداری و دهیاری روستا از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ که توسط فرماندار تکاب تامین شده و تخصیص یافته، از روز چهارشنبه، هشتم فروردین ۱۴۰۳ آغازشد.

وی افزود: این طرح عمران روستایی شامل مسیرگشایی، کوچه تراشی، جدول گذاری و آسفالت در سطح ۶ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: پس از اتمام عملیات عمرانی طرح هادی، معابر آماده سازی شده، زیرسازی و آسفالت خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح هادی و آسفالت ۷۸ خانوار در روستای حاجی بابا وسطی از خدمات و امکانات زیربنایی مناسب و معابر آسفالته بهره مند می شوند.

پارسافر درادامه افزود: با تاکید و پیگیری فرماندار تکاب در زمینه تسریع در عمران و آبادانی روستاها و بهره مندی حداکثری از فصل کاری، عملیات اجرایی طرح های هادی و عمرانی در ۱۵ روستای دیگر بخش مرکزی تکاب به زودی آغاز می شود.

منبع: پرسون

624810