استاندار اصفهان در شورای اداری استان اصفهان مطرح کرد:

باید مسیر جهش تولید با همفکری و همراهی مدیران هموار شود

استاندار اصفهان گفت: در سال‌جاری بایستی برنامه‌ریزی ها حول محورهای اقتصادی و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.
تصویر باید مسیر جهش تولید با همفکری و همراهی مدیران هموار شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوشنبه ششم فروردین ماه در حاشیه شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور نیز برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در این نشست توصیه ریاست جمهوری استفاده از همه ظرفیت‌ها و بکار گیری امکانات و بضاعت‌ها جهت تحقق آرامش و آسایش مردم و شعار سال بود.

وی ادامه داد: در این راستا ما نیز در استان اصفهان مصمم هستیم تا با تدوین برنامه‌هایی منسجم و هماهنگ جهت تحقق این اصول گام برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به همفکری با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نشست شورای اداری، گفت: در این نشست در خصوص برنامه‌ریزی هایی که باید در طول سال انجام بگیرد با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف استان از جمله حوزه اقتصادی، افزایش تولید و … انجام شده است

وی ادامه داد: با راه‌اندازی واحد‌های مجدد واحد‌های صنعتی که مدت‌ها و سالها راکد و متوقف شده بودند تلاش کردیم تا ظرفیت‌های تولیدی جدیدی را در استان فراهم کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های پولی و بانکی استان نیز تلاش کردیم تا حمایت مناسبی از واحد‌های تولیدی استان داشته باشیم که با همکاری بانک‌های استان نسبت مصارف به منابع استان از عدد ۵۴ تا ۷۶ رسید و شاهد رشد ۲۲ درصدی در برخی مقاطع بودیم.

دکتر مرتضوی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: نرخ بیکاری نیز در استان اصفهان از ۱۲ و نیم در ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم به ۸ و شش دهم رسید.

وی ادامه داد: در سال‌جاری نیز بایستی برنامه‌ریزی ها حول محورهای اقتصادی و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: از این رو با تشکیل کارگروه در دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانیم با همفکری و همراهی مدیران مسیرهای مردمی‌ساز اقتصاد و جهش تولید را هموار کنیم.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد روش‌ها و اصولی دارد که بایستی از این اصول با استفاده از تجربیات گذشته پیروی کنیم..

منبع: استانداری

624716