اجرای طرح فاضلاب شهری مطالبه مهم مردم شهر اقبالیه

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه گفت: داشتن سیسستم فاضلاب مناسب در شهر اقبالیه یکی از مطالبات اصلی، قدیمی و به حق شهروندان است که افتتاح آن برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی منابع موجود نقش اثربخش به همراه دارد.
تصویر اجرای طرح فاضلاب شهری مطالبه مهم مردم شهر اقبالیه

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ جلسه پیگیری امور مربوط به طرح فاضلاب شهری اقبالیه در دفتر حجت الاسلام و المسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه، با حضور اعضای محترم شورای کشاورزی و شهردار محترم جناب آقای مهندس سلمانی و جناب آقای مهندس حیدری رییس محترم شورای شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در این جلسه عنوان کرد: بدون شک یکی از مهمترین طرح‌های تاثیرگذار از نظر زیرساختی و زیست‌ محیطی در هر شهری، موضوع فاضلاب شهری است که باید توسط مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و تحقق کامل آن بیش از گذشته پیگیری و اقدام مناسب صورت گیرد.

حجت الاسلام علی بخشی اظهار داشت :داشتن سیسستم فاضلاب مناسب در شهر اقبالیه یکی از مطالبات اصلی، قدیمی و به حق شهروندان است که افتتاح آن برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی منابع موجود نقش اثربخش به همراه دارد.

گفتنی است در راستای اهمیت زیست محیطی و خدمات شهری این طرح از سوی حاضرین مطالبی بیان گردید و اعضای جلسه بالاتفاق بر حسن اجرای طرح تأکید داشتند.

منبع: پُرسون

624812