اخبار منتخب استان‌ها

کارشناس مسئول امور عسل گیلان با اشاره به پرمشقت بودن حرفه زنبورداری و نبود بیمه برای زنبورداران گفت: متاسفانه گاهی دهیاران نیز از زنبورداران حمایت نمی‌کنند و دیده شده برخی از دهیاران برای فعالیت زنبورداری در روستایشان از آنها پول می‌گیرند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: عوارض ناشی از گرد و غبار باعث شد 537 نفر راهی بیمارستان شوند که از این تعداد 107 نفر به علت شدت عارضه بستری شدند.
مسئول راهداری محور هراز از بازگشایی این محور خبر داد و گفت: محور هراز بعد از تلاش 10 ساعته راهداران پاکسازی و تردد در آن از سر گرفته شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اعلام آغاز واکسیناسیون فرهنگیان کرمان در آینده نزدیک از راه‌اندازی 2 مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: ۲۲ هزار نفر از گروه‌های هدف تعیین شده در شازند از توابع استان مرکزی، معادل ۲۰ درصد از جمعیت این شهرستان تاکنون واکسیناسیون کرونا دریافت کردند.

معاون علوم پزشکی گیلان، با اعلام اینکه 1200 بیمار کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی، افزایش دورهمی و مسافرت های زیاد به استان سبب شده شاهد تکمیل ظرفیت بیمارستان های گیلان باشیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از پایان تهیه نقشه کاداستری برای اراضی ملی این استان با همت کارشناسان حوزه مدیریت امور اراضی و اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از شروع واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: تا پایان هفته ادامه دارد.