مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

افتتاح ۱۲۰ پروژه راهداری در گلستان

عادل مصدقی گفت: در این دور از سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح می‌شود.
تصویر افتتاح ۱۲۰ پروژه راهداری در گلستان

به گزارش سایت خبری پرسون، عادل مصدقی ظهر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از جاده بندترکمن- آق‌قلا از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه راهداری در گلستان خبر داد و اظهار کرد: برای این تعداد از پروژه بیش از ۲۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفت شد.

وی با اشاره به اینکه باند جنوبی محور بندترکمن-آق‌قلا به طول ۳۰ کیلومتر امروز افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل راهداری گلستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: تعریض و بهسازی باند شمالی محور بندترکمن-آق‌قلا از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها به طول ۲۰۰ کیلومتر، احداث و توسعه راه‌های روستایی به طول ۶۷ کیلومتر، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) در ورودی غرب استان گلستان از جمله پروژه‌های اجرایی در دولت سیزدهم است.

مصدقی با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز استان در استان خاطرنشان کرد: گلستان ۹۵ نقطه حادثه‌خیز داشت که تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌ساز با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال رفع خطر شده است.

وی افزود: در این دور از سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح می‌شود.

منبع: مهر

573023