فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم شیشه از مرزهای شرقی کشور کشف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مقدار 103 کیلو و 50 گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.
تصویر ۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم شیشه از مرزهای شرقی کشور کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسن شجاعی‌‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مبدأ زاهدان به مقصد گنبدکاووس در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، مقدار 103 کیلو و 50 گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه اتوبوس را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

شجاعی‌نسب با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه‌روزی تمام حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را رصد می‌کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان به برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

منبع: تسنیم

585937