امام جمعه جیرفت در حاشیه خاکسپاری شهید حسینی:

دشمنان حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند

امام جمعه جیرفت با محکوم کردن حمله تروریستی کرمان، بیان کرد: نام و هیبت حاج قاسم در دل دشمنان چنان رعب و وحشتی ایجاد کرده است که حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند.
تصویر دشمنان حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز (۲۱ دی ماه) جیرفتی‌ها پیکر مطهر یکی از ۹۴ شهید در خون خفته حمله تروریستی کرمان را تشییع و تا خانه ابدی همراهی کردند.

جمعیتی که آمده بودند منتظر و اشکبار بودند. صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی رقم خورد که شیرین و ماندگار خواهد بود.

دیدم در میانه جمعیت تشییع‌کنندگان پیکر مطهر شهید حسینی، صدایی به گوش می‌رسد که می‌گوید، سفر به سلامت آقا سید و از طرفی هم دیده شد، جمعی از جوانان با نثار شاخه‌های گل می‌گویند، سهم ما از شهدای حمله تروریستی یک آقا سید گل بود.

شهید سیدمیثم حسینی یکی از ۹۴ اسطوره‌ای است که با فدا کردن جان، نامش در ردیف سربازان واقعی ولایت حک شده است. باشد که رهروی خوبی باشیم که از آلام و دلتنگی خانواده‌های شهدا کم کنیم.

وحشت دشمنان از زائر شیرخوار

حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت در حاشیه آیین خاکسپاری شهید حسینی با اشاره به آموزه‌ای دینی که خداوند اجر مصیبت‌دیدگان را خواهد داد، گفت: شهدایی که غافلگیرانه خون پاک‌شان بر زمین ریخت یاد و نام‌شان در قلب‌ها ماندگار خواهد شد و تاریخ این همه صبر را فراموش نخواهد کرد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا، گفت: خانواده معظم شهدا با صبر خود بر این مصیبت، نشان دادند که پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

امام جمعه جیرفت با محکوم کردن حمله تروریستی به مردم بیگناه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: نام و هیبت حاج قاسم در دل دشمنان چنان رعب و وحشتی ایجاد کرده است که حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند.

او بر لزوم گرفتن انتقام از عاملان این حادثه تاکید و اضافه کرد: مسؤولان حتماً انتقام این خون‌ها را خواهند گرفت.

سخاوتمندانه شهید شدند

احمد بلندنظر، فرماندار جیرفت نیز در حاشیه آیین خاکسپاری شهید حسینی، بیان کرد: شهید حسینی مانند ۹۳ شهید دیگر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، عاشق سیدالشهدای جبهه مقاومت بود و عمر بابرکتش را در دستگاه تعلیم و تربیت هزینه کرد. می‌توان گفت این شهید بزرگوار خادم واقعی بود که به آرزویش رسید.

وی از برخورد مقتدرانه با عاملان و آمران حمله تروریستی که باعث ریختن خون زنان، کودکان و مردم بیگناه شدند، سخن گفت که به گفته کارشناسان، این ترور کور بی‌سابقه بوده است و افزود: دشمنان همواره درصدد ایجاد انشقاق بین مردم و آرمان‌های انقلاب هستند و همیشه با تودهنی محکمی روبه‌رو شده‌اند و این بار هم مردم ثابت کردند با وجود از دست دادن عزیزان‌شان، به مکتب حاج قاسم که همان خط رهبری و ولایت است، بیش از هر زمانی پایبند و وفادار خواهند بود.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت از شهید حسینی به‌عنوان شهید ترویج بخشندگی و سخاوت یاد کرد که اعضای بدنش بعد از شهادت به نیازمندان اهدا شد و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا در این مصیبت عظما باز هم به فکر نیازمندانی بودند که سال‌ها در انتظار پیوند عضو هستند و دیدیم چقدر سخاوتمندانه بنا به توصیه قبلی شهدا یا رضایت قلبی خودشان، حاضر به اهدای عضو شدند.

او صبر و بردباری خانواده‌های شهدا را از دیگر سرمشق‌هایی دانست که در تاریخ کرمان و انقلاب ماندگار خواهند شد و افزود: خانواده‌هایی که چند شهید در این حادثه تقدیم کردند، باز می‌گویند ما غیر از زیبایی چیزی نمی‌بینیم و بی‌تابی ما از سر دلتنگی است، این امری طبیعی نیست بلکه برگرفته از اعتقاد به راهی است که به آن ایمان دارند.

شهید سیدمیثم حسینی امروز ۲۱ دی ماه در گلزار شهدای شهر جیرفت آرام گرفت.

منبع: ایسنا

585939