اخبار منتخب استان‌ها

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تسهیل فرآیند صدور مجوز فعالیت‌های دریایی و بندری

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: سامانه امور کارگزاران دریایی و بندری در راستای حضور بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف تخصصی دریایی و بندری بدون نیاز به حضور فیزیکی جهت اخذ مجوز وپروانه فعالیت به مشتریان خود خدمات بهینه و مطلوب ارائه می‌دهد.
ساختمان مجللی که در میان باغ‌ مرکبات یکی از روستاهای شهرستان سیمرغ در حال ساخت است و تصاویر آن در روزهای اخیر منتشر شد واکنش‌ها و پرسش‌های متعددی را بین کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان رسانه‌ها ایجاد کرد که بدون پاسخ ماندن آن‌ها ابهاماتی را به وجود آورده است.
مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: سه عضو بیمار مرگ مغزی به نام "لاله جعفریان" به سه بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و۱۲۹ تن کالای اساسی شامل شکر، گوشت، مرغ و برنج با قیمت تظیم بازار در استان توزیع شده است.
آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قم با حضور جمعی از مسئولان استان درتالار شهید زین‌الدین فرمانداری قم برگزار شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

عودت بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای منع ترددها بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود عودت داده شد.
رئیس اداره امور معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

اعمال قانون منع قطع گون؛ مانع گسترش فعالیت معادن

رئیس اداره امور معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از جلوگیری از گسترش فعالیت معادن توسط اعمال قانون منع قطع گون، خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص خبر داد و گفت: تا حد زیادی نیاز استان در این حوزه تامین شده است و کمبود جدی وجود ندارد.
استاندار آذربایجان‌غربی صیانت از منابع ملی و حفظ پویایی سیستم رودخانه و محیط زیست را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای بهره‌برداری از معادن کوهی نیز باید ضوابط قانونی رعایت شود اما متاسفانه کوه زنبیل در حاشیه دریاچه ارومیه علیرغم هشدارهای چندین ساله مورد تخریب سودجویان قرار گرفته است و می طلبد دستگاه‌های نظارتی ورود کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد:

در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم

فرمانده کل سپاه گفت: ما در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم؛ چرا که تحت تهاجم دشمنی هستیم که نعمت‌های ما را می‌خواهد به کفر تبدیل کند و طیب را خبیث و زیبایی‌های ما را زشت نشان دهد.