فعالیت مجدد واحد ۱۵۰ راسی دامداری در کاشان پس از ۲ سال تعطیلی

سرپرست اداره جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به احیای واحد ۱۵۰ راسی دامداری در کاشان پس از ۲ سال تعطیلی گفت: ۸ نفر به صورت مستقیم مشغول به‌کار شدند.
تصویر فعالیت مجدد واحد ۱۵۰ راسی دامداری در کاشان پس از ۲ سال تعطیلی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی محلوجی در کاشان، ضمن اشاره تعطیلی واحد 150 راسی گاو شیری در کاشان، اظهار داشت: این واحد 150 راسی گاو شیری پس از دو سال تعطیلی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجددا فعال شد.

وی افزود: با راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی تولید شیر شهرستان کاشان تا میزان یک هزار و 500 تن در سال افزایش پیدا کرد و هشت نفر نیز به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به‌کار شدند.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان در بیان میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی ابراز داشت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده جهت راه‌اندازی مجدد این طرح 200 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه ثبت آمار دام موجود در این دامداری در سامانه بازارگاه مورد تایید قرار گرفت، گفت: تمامی واحدهای صنعتی پرورش گاو شیری پس از ثبت نام در سامانه بازارگاه می‌توانند نهاده دامی مورد نیاز خود را پس از تخصیص و‌ خرید به طور مستقیم از مبادی ورودی کشور تامین کنند.

محلوجی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان اولویت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان است، تصریح کرد: شناسایی و احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و دام و طیور یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی شهرستان کاشان است.

منبع: تسنیم

561150