اخبار منتخب استان‌ها

مدیر طرح‌های چهارباغ عباسی به انتقاداتی که درباره چرایی برچیدن بخشی از سنگ‌فرش‌ چهارباغ عباسی در فضای مجازی مطرح‌شده بود، پاسخ داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

اجرای طرح ۳۱۳ برای حمایت از مددجویان مناطق روستایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از اجرای طرح ۳۱۳ برای حمایت از مددجویان مناطق روستایی در راستای افزایش کیفیت زندگی محرومان و مددجویان تحت حمایت خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان زنجان کشف شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

مراتع در صورت عدم تمدید پروانه چرا بلامعارض می‌شوند

حفظ پوشش گیاهی مراتع و بهره‌برداری اصولی از آن باعث تجدید حیات طبیعی گیاهان مرتعی می‌شود که این امر در حفظ آب، خاک و توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع محلی نقش مهمی دارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:

مدارس خشتی و گلی ریشه‌کن شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه خشت و گل مدارس زنجان آجر شده است گفت: از سال گذشته مدارس خشتی و گلی در استان زنجان نداریم.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا اعلام کرد: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر ۴ میلیارد و۸۳۵ میلیون و۴۶ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرده که نسبت به سال گذشته 707 درصد پیشرفت داشته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۱۱۰ تن کالا با ۱۰۱ هزار و ۹۵۶ سفر باری در پنج ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل حمل شد.
فرماندار رفسنجان یکی از آسیب‌های زیر پوست این شهرستان را اعتیاد بانوان برشمرد و با اشاره به عدم پشتوانه مالی آنان از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان خبر داد.
با رأ ی اکثریت اعضای شورای شهر؛

شهردار جدید همدان انتخاب شد

سید مسعود حسینی با رای اکثریت اعضای شورای شهر به عنوان شهردار همدان معرفی شد.
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز چهارشنبه، دهم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.