رییس دانشگاه تبریز اعلام کرد:

دانشگاه تبریز در حوزه پدافند غیرعامل دارای توانایی علمی و تحقیقاتی است

رییس دانشگاه تبریز اظهار کرد: حفاظت از منابع انسانی، منابع مادی، زیرساخت‌ها و مقابله‌ با انواع خطرها از جمله موضوعات مهمی است که در بحث پدافند غیرعامل مطرح می‌شود و دانشگاه تبریز در این حوزه ها دارای توانایی علمی و تحقیقاتی است.
تصویر دانشگاه تبریز در حوزه پدافند غیرعامل دارای توانایی علمی و تحقیقاتی است

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر صفر نصرالله‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری با موضوع پدافند غیرعامل بین استانداری آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، افزود: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات بسیار مهمی است که امروزه در تمامی کشورها مورد توجه قرار گرفته و این موضوع به جهات مختلف دارای اهمیت است و غفلت از آن می تواند تبعات منفی بسیاری به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: حفاظت از منابع انسانی، منابع مادی، زیرساخت‌ها و مقابله‌ با انواع خطرها از جمله موضوعات مهمی است که در بحث پدافند غیرعامل مطرح می‌شود و دانشگاه تبریز در این حوزه ها دارای توانایی علمی و تحقیقاتی است.

نصرالله زاده موضوع تفاهم نامه فوق را ارتقای امنیت و دانش‌افزایی در حوزه‌ پدافند غیرعامل اعلام و اضافه کرد: با همت استانداری آذربایجان شرقی، این ارتباط به نحو بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است و این تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک ما بین دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی برای انجام تحقیقات و پژوهش در زمینه‌ پدافند غیرعامل آثار بسیار مثبتی خواهد داشت.

وی این تفاهم‌نامه‌ را یک آینده‌ پژوهی در بحث پدافند غیرعامل ارزیابی کرد و افزود: پیشگیری یکی از موضوعات مهم در بحث پدافند غیرعامل به شمار می‌رود، به طوری که با انجام پیشگیری می‌توان بدون هزینه از وقوع بسیاری از خطرات جلوگیری کرد.

نصرالله زاده ادامه داد: بر همین مبنا شناسایی و تحقیق در خصوص مناطق پرخطر و تبدیل این مناطق به یک محیط امن برای کار و فعالیت، از دیگر موضوعات مهم در بحث پدافند غیرعامل است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه تبریز به همراه سایر دانشگاه‌های استان، آمادگی خود را برای انجام تحقیق، پژوهش و همکاری با استانداری آذربایجان شرقی اعلام می‌کند، ابراز امیدواری کرد این روابط و همکاری‌ها به شکل گسترده‌تری در آینده ادامه پیدا کند.

منبع: ایرنا

764395

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون