اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

۹ سارق با ۲۷ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۹ سارق با ۲۷ فقره سرقت طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه برنامه‌های اربعینی حرم با 18 عنوان در 6 حوزه مراسم، رسانه، فرهنگی، بین‌الملل و موکب دنبال می‌شود، گفت: تلاش ما این است که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم میزبان زائران در قم و خدمت‌رسان زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا باشیم.
بررسی تخلیه ضایعات ساختمانی در نزدیکی سواحل شرقی بندرعباس:

ساحل، میزبان پسماند

سال‌هاست مردم هرمزگان از رهاسازی پسماند درساحل رنج می‌برند این گزارش نگاهی دارد به همین موضوع.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی ” به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان یزد خبر داد .
معاون عمرانی استاندار:

سقف وام مسکن افزایش می یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  با تقدیر از  عملکرد مثبت بانک مسکن استان در طرح اقدام ملی مسکن،  پیگیری عملیاتی شده ابلاغ وام مسکن به مبلغ ۲۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از مطلوب عمل نکردن مراجع ذی‌النفع در مورد حفاظت و نگهداری از قله سبلان گفت و اضافه کرد: همین منظور دومین پناهگاه کوه سبلان احداث می‌شود.
مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان:

دولت از کسب‌ و کار تولیدی حمایت نمی‌کند

مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان با بیان اینکه دولت از کسب‌وکارها و شرکت‌های تولیدی حمایت نمی‌کند گفت: در حال حاضر این مشکل پیش‌روی شرکت افشان ترمینه زنجان نیز است.
سرپرست پلیس راه مازندران از افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ییلاقی جاده‌های شمال در روزهای پایانی هفته خبر داد.
مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: عقب‌ماندگی در زیر ساخت‌های مهار و تنظیم آب‌های سطحی سبب شد تا اتکا آب مصرف کشاورزی ما آب پایه رودخانه باشد اما با تلاش همکاران ما در سایر بخش‌ها به‌ویژه بهره‌برداری توانستیم از بحران خشک فصلی عبور کنیم.