اخبار منتخب استان‌ها

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان:

حوزه صادرات بخش کشاورزی با مشکل حمل و نقل و لجستیک مواجه است

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: حوزه صادرات بخش کشاورزی با مشکل حمل و نقل و لجستیک مواجه است و این مشکل حوزه صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است.
مدیر مجموعه فرهنگان زنجان:

کتاب در سبد خانوار جایی ندارد

مدیر مجموعه فرهنگان زنجان گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی به طوری شده است که کتاب در سبد خانوار جایی ندارد و امروز شرایط اینطور شده است که هر زمان مشکلات اقتصادی به خانواده‌ای فشار وارد می‌کند قبل از همه چیز مصارف فرهنگی را کاهش می‌دهد.
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون خانواده پرسنل بهداشت و درمان

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آغاز واکسیناسیون خانواده‌های پرسنل بهداشت و درمان در زنجان خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان از برگزاری پویش مهربانی ۲ با عنوان همکلاسی مهربان در مزار شهدا با نام و یاد شهدا خبر داد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۵۰۰ تن برنج وارداتی تنظیم بازار اختصاص داده شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص ۵۰۰ تن برنج وارداتی از جمله هندی، پاکستانی و تایلندی تنظیم بازار به استان زنجان خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

افزایش قیمت حامل های انرژی صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: افزایش قیمت حامل های انرژی صحت ندارد.
جهت پیشنهاد استاندار؛

تشکیل شورایی با عنوان شمس در یزد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد برای بررسی گزینه های انقلابی ویژه استانداری یزد شورای مشورتی سیاسی با عنوان شمس در استان راه اندازی کرد.
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ای صادر کرد و در آن مهندس مدرس خیابانی، استاندار جدید سیستان و بلوچستان را دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرائی و پیشینه روشن مدیریتی به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی بر شمرد و اخبار مغشوش درخصوص وی را رد کرد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: اختصاص نوع و تعداد واکسن به استان‌ها و مراکز واکسیناسیون به عوامل، تعداد افراد واجد شرایط هر منطقه، استقبال مردم از انوع مختلف واکسن و تعداد و نوع واکسن‌هایی که به کشور وارد می‌شود، دارد.
یک کار آفرین لرستانی گفت: اهمیت کارآفرینی در شرایط کنونی جامعه دوچندان شده است و کارآفرینان نقش کلیدی در پیشرفت اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند.
مدیر اداره فرش سازمان صمت زنجان:

۵ هزار و ۳۰۰ قالیباف فعال مشغول بیمه هستند

مدیر اداره فرش سازمان صمت زنجان گفت: تعداد ۶۰ هزار بافنده قالی در استان زنجان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ نفر بیمه هستند.
معاون درمان علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

لزوم راه‌اندازی تیم‌های سیار واکسیناسیون در خوزستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون، گفت: با این حرکت لاک‌پشتی هیچ چیزی دست‌مان را نمی‌گیرد و اگر واکسیناسیون کامل انجام نشود آثار منفی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از پیگیری مراحل تکمیل و تجهیز بیمارستان الهادی خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادها درباره این بیمارستان آن است که این مرکز درمانی برای بیماران خاص و مُزمن در نظر گرفته شود.