اخبار منتخب استان‌ها

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستایی و عدالت اجتماعی، رسالت سنگین و ارزشمندی دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه کاروان‌های «نذر آب ۴» از ۱۷ تا ۲۵ شهریور در ۲ شهرستان مرزی و محروم درمیان و نهبندان مشغول به خدمت‌رسانی شدند، اظهار داشت: طی این مدت ۲ هزار و ۵۲۵ خانوار از خدمات کاروان‌های «نذر آب ۴» در این مناطق بهره‌مند شدند.
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان:

محیط زیست به صنایع تبدیلی زیتون در طارم اخطار جدی داد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان گفت: به صنایع تبدیلی زیتون در طارم اخطار جدی داده شد چراکه هیچ راهکاری برای صنایع تبدیلی زیتون به منظور کنترل پساب ارائه نمی‌شود و این موضوع سرمایه‌گذاران این صنایع را سردرگم کرده است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

واکسیناسیون ۵۴ درصد شهروندان انجام شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان از واکسینه شدن بیش از ۵۴ درصد زنجانی‌ها خبر داد و گفت: از شهروندان زنجانی درخواست می‌شود دراسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان زنجان:

۹۷۷ دستگاه موتورسیکلت توقیفی ترخیص شدند

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان زنجان از ترخیص تعداد ۹۷۷ دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در زنجان، خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای زنجان:

بیشترین چاه‌های مسدود شده غیرمجاز در منطقه سجاس است

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه سجاس؛ صدرنشین انسداد چاه غیرمجاز در استان زنجان است گفت: بیشترین چاه‌های مسدود شده غیرمجاز در منطقه سجاس شهرستان خدابنده قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق ولایت به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی واجد شرایط از ابتدای امسال تاکنون، خبر داد.
ایجاد فضای سبز، آسفالت معابر، دیوارنگاری و... از جمله اقداماتی است که در زیباسازی شهر و همچنین روحیه شهروندان تاثیر بسیار بالایی دارد، اما گاهی این خدمات در برخی مناطق شهری با سرعت و دقت بیشتری انجام و در برخی محلات توجه چندانی به آن نمی شود، تحقق این امر موجب به هم خوردن عدالت در خدمات‌رسانی در حوزه شهری در محلات مختلف شهر می‌شود.
این روزها شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح منطقه ای و جهانی هستیم.بازی های جام جهانی فوتسال و حضور تیم ملی مقتدر ایران و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 و دیدارهای پرسپولیس زلزله، که همه این مسابقات در کلاس بین المللی و جهانی در حال برگزاری است.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان پس از بازرسی از 2 دستگاه خودروی توقیفی مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 850 میلیون ریال کشف شد.