پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

جانشین استاندار در ستاد بیماری کرونا در فارس اعلام کرد:

احتمال روند کاهشی تعداد مبتلایان کرونا از هفته آینده

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس از احتمال روند کاهشی تعداد مبتلایان مثبت از هفته آینده در استان فارس خبر داد و گفت: در مجموع فارس در رعایت پروتکل‌ها به خوبی عمل کرده است.

مدیر پرستاری و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: روزانه 20 پرستار در استان البرز به کووید 19 مبتلا می‌شوند و در حال حاضر 250 نفر از پرسنل پرستاری در مرخصی استعلاجی بیماری کرونا به سر می‌برند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در روزهای اخیر همه ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه تکمیل شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جان باختگان کرونای استان به ١٩٤نفر خبر داد و گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته ٤ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران ثبت شد؛

بستری شدن ۷۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

هوا رو به سردی گذاشته و اکنون تعداد مبتلایان به کرونا به دلیل برودت هوا و رعایت نکردن درست پروتکل های بهداشتی هرروز بیشتر می شود به طوری که در مازندران اکنون ۷۱۷ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا قاتل جان 8 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 212 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 83 نفر مثبت اعلام شد.
احمد ترحمی گفت: آمار اعلامی از سوی ستاد کرونا استان در خصوص مبتلایان و فوتی‌ها کرونا صحیح ترین و دقیق ترین آمار بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی است.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد:

اختصاص ۲۴درصد از هزینه بیماران بستری به کرونایی ها

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا پنج ماهه نخست سال جاری با توجه به اسناد مربوطه، رقمی حدود ۲۴ درصد از هزینه های بستری در استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

شناسایی۴۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در روز چهارشنبه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: ۴۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی شناسایی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد:

کرونا جدی گرفته شود/ سهل‌انگاری زنجیره انتقال را گسترش می‌دهد


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: شهروندان فارس باید بیماری کرونا را جدی گرفته و نسبت به آن احساس خطر کنند، این بیماری به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و با استفاده از سهل‌انگاری و بی توجهی، زنجیره انتقال را گسترش می‌دهد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

طی ۲۴ساعت گذشته۱۴ نفردر استان فارس قربانی کرونا شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فوت ۱۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: با این موارد جدید، آمار جانباختگان ناشی از این بیماری در فارس به هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 168 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 94 نفر مثبت اعلام شد.