پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 956 نفر رسید.
توسط بازرسان ستاد کرونا در یزد؛

یک واحد گردشگری متخلف در یزد پلمپ شد

یک واحد گردشگری و اقامتی که در شرایط قرمز کرونایی در یزد اقدام به پذیرش مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری پلمپ شد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۰۶ بیمار در شبانه روز گذشته

تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 13 کرانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 933 نفر رسید.
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد؛

حلقه محاصره کرونا تنگ‌تر شده / سندرم خستگی مزمن در بیماران کرونایی

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش مراجعه بیماران بدحال به اورژانس‌ها، گفت: حلقه محاصره کرونا از همیشه تنگ‌تر شده، بیماری در حال چرخش سریع است و به نظر می‌رسد تهاجمی و افسارگسیخته شده است.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر حال ۵۲ هم استانی وخیم گزارش شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا قاتل جان 10 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 908 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 11 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 898 نفر رسید.
کرونا در خراسان شمالی رگورد شکست؛

مرگ ۱۱ بیمار و ابتلای ۲۲۷ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای ۲۲۷ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: کرونا طی این مدت ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.

دادستان عمومی و انقلاب خمین گفت: اقدامات تهدید کننده سلامتی مردم جامعه جرم است و بر این اساس با متخلفان ضوابط بهداشتی برخورد می‌شود.

کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان شایعه اعمال محدودیت های ترافیکی و جریمه خودروها و منع تردد خانوادگی را تکذیب کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 12 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 887 نفر رسید.
فرماندار ویژه شهرستان ری مطرح کرد؛

فضاسازی مناسب مراسمات مذهبی و ملی در ایام بیماری کرونا

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کرونایی، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موضوع فضاسازی شایسته ایام پیش رو را در دستور کار قرار دهند.
در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

جان باختن ۱۳ بیمار کرونایی در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از فوت ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.