پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با انتقاد از نبود آمار دقیق از وضعیت کرونا در استان، به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی 3 روز فرصت داد تا با جمع بندی داده های نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و اصناف، تحلیل نهایی را از شرایط کرونا در خراسان شمالی ارائه دهند.
کارشناس ارشد ارگونومى در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

راهکار هایى براى پیشگیرى از فرسودگى شغلى در کارکنان بهداشت و درمان

یک کارشناس ارشد ارگونومی گفت: متاسفانه به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا شاهد افزایش بار کارى و فشار بر نیروى هاى بهداشت و درمان در سراسر کشور هستیم. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 100بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 34 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4679 نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 6 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 123بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 39 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4645 نفر رسید.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 119 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 50 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4606 نفر رسید.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای 7 کرمانشاهی را قربانی کرد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 112 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 55 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4556 نفر رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک به علایم کرونا در بیمارستان‌های فارس

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های فارس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا قاتل جان 3 کرمانشاهی شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته 82 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 70 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4501 نفر رسید.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا 1 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد  مورد بیمار مثبت بستری 30 مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۳۱ نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

یکه تازی کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته ۵۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۰۱ نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

مراجعه 529 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراجعه 529 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از نیمه دوم شهریور شاهد افزایش آمار کرونا در استان همدان هستیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

میانگین سنی مبتلایان به کرونا ۸ سال پایین آمده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حوزه کنترل کرونا هنوز به نیمه راه هم نرسیدیم و هم‌چنان تجمع در نانوایی‌ها، پاساژها و آرامستان‌ها عمده مشکل ما هست.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: کرونا را شکست نمی دهیم بلکه مهار می کنیم زیرا که باید زندگی کردن با کرونا را بیاموزیم همانطور که هر ساله با آنفلوانزا مواجهیم.
آمار ۲۴ساعت گذشته در استان؛

کرونا جان۷ نفر را دراستان فارس گرفت

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۵ نفر رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا جان 2 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۱۴۴ نفر بستری و ۱۱۲۱۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاکنون 574 نفر مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر می باشد که مربوط به شهرستان سرپل ذهاب  است.