پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 875 نفر رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

نظارت‌های جدی بر محدودیت‌های کرونایی در خرمدره انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا محدودیت‌های کرونایی درشهرستان خرمدره شامل مشاغل رده ۲، سه و چهار از اواسط هفته گذشته اعمال شده که بر نحوه اجرای این مهم نظارت‌های لازم انجام و با متخلفان نیز از سوی مراجع ذی ربط برخورد خواهد شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت:

پنجمین هفته متوالیِ تمدید محدودیت‌های کرونایی در قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان، محدودیت‌ها برای هفته پنجم در قزوین تمدید می‌شود، محدودیت‌های اعمالی نیز همان محدودیت‌های قبلی است.
رئیس اتحادیه رستوران و تالار و تهیه غذای استان قم گفت: کارگران قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند. دولت و سازمان تامین اجتماعی هیچ کمکی به کارفرما و کارگر نمی‌کنند. از بیمه بیکاری و هیچ گونه مساعدتی خبری نیست.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

جمعه خونین در استان کرمانشاه رقم خورد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 16 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 865  نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 246 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

بستری 841 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: در حال حاضر ۷۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که ۱۱۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان ها منتظر تعیین تکلیف هستند و در مجموع تعداد بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به ۸۴۱ نفر رسید.
جانشین ستاد استانی کرونا در یزد گفت: تنها دغدغه و نگرانی ما کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی است چرا که کادر درمان ثابت بوده و فی الحال از نظر روحی و جسمی خسته شده ضمن اینکه بخشی نیز به دلیل ابتلای به این بیماری از چرخه خدمت رسانی خارج شده است.
‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 191 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.