پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

معلمی از شهرستان گرمه از توابع خراسان شمالی در حالی که از شدت بیماری کرونا بر روی تخت بیمارستان بستری بود با ایثاری مثال زدنی تدریس به دانش آموزان را ترک نکرد و در همان حین جان داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 17کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 17 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1034 نفر رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی مراکز درمانی در سطح کردستان در طول 24 ساعت گذشته بیش از 297 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده اند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 8 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1017 نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در طول 24 ساعت گذشته 279 مورد جدید مبتلایان به کرونا در استان کردستان شناسایی شده اند و همچنین در این مدت 4 نفر جان خود را از دست داده اند.
ناصر عباسی؛ روانشناس با اشاره به اینکه کرونا را از دیدگاه روان شناسی می توان به یک بیماری سایکوسوماتیک تعریف کرد، بیان داشت: با این حال اکنون نیازمند مدیریت وضعیت هستیم، نباید اجازه دهیم که کرونا در بُعد روحی نیز ما را تحت فشار قرار دهد، زیرا تاثیرات روحی بیماری کرونا بسیار خطرناک تر از تاثیرات جسمی و بالینی آن است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۵۳ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۴۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جانباختگان به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه صورت گرفت:

افزایش 10 هزار و 600 تخت به ظرفیت بیمارستان های کشور

وزیر بهداشت گفت: در تاریخ ایران اسلامی اولین سالی است که 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی با وجود همه ی تحریم های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور خواهیم افزود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به شناسایی 239 مورد جدید افراد مبتلا به کرونا در این استان گفت: در طول 24 ساعت گذشته 11 نفر در استان کردستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای 13 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 981 نفر رسید.
در خطاب به برخی مسئولان که در مقابل خبر منتشر شده در رسانه های استان کرمانشاه واکنش نشان دادند؛ نکته مهم این ماجرا این است که اگر این سخن صحت ندارد چگونه در سایت و کانال رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان درج شده است؟

آخرین آمار کرونا در ایران؛

رکورد مرگ روزانه شکسته شد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول شبانه روز گذشته، ۴۵۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 12 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 968 نفر رسید.
فرماندار یزد پیرامون محل دفن اموات کرونایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان به دلیل حساسیت موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم دفن، دفن امواتی که تست کرونای آنان به طور قطع مثبت شده باشد تنها در خلدبرین (آرامستان یزد) مجاز است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۲۳ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر رسید.