پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

یک متخصص بیماری های عفونی در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

نسخه های خودسرانه؛ عامل شیوع بیشتر کرونا/ ویروس کرونا یک قدم از محققان جلوتر است

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: هر کسی که به نوعی به فضای مجازی دسترسی دارد برای مقابله با ویروس کرونا نسخه ای تجویز می کند و این کار باعث شده است که درمان اصلی این بیماری و اپیدمی در بین این همه تجویزهای خودسرانه گم شود.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۰۱ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۵ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛

آغاز پیک سوم کرونا در مازندران / ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی در کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تاکید بر لزوم کنترل مرزهای کشور و رصد ویروس جدید کرونا که اروپا را در بر گرفته است، در عین حال از روند نزولی کووید۱۹ در کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: با فوت ۱۱۴ ‌بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۵ هزار و ۳۳۷ ‌نفر رسید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو، از اجرای مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا روی ۵۰ هزار نفر داوطلب در بهمن و اسفند خبر داد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از انعقاد قرارداد خرید بیش از ۲۰ میلیون دوز واکسن خارجی کرونا خبر داد و گفت: قرارداد خرید ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن کووکس منعقد شده است و در حال توافق برای خرید حدود ۴ میلیون دوز واکسن از چین هستیم.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۱۴۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۹۵ نفر رسید.

رئیس انستیتیو پاستور ایران از انجام مرحله ۲ کارآزمایی واکسن کرونای این مجموعه خبرداد و گفت: با بررسی مزایا و معایب واکسن فایزر، خرید آن عاقلانه نیست.

پژوهشگران با استفاده از چاپ سه‌بعدی، نانوحسگری ساختند که قادر است بیماری کرونا را در ۱۰ ثانیه تشخیص دهد.

با همکاری مردم و تدبیر مسئولان رقم خورد؛

ثبت روز بدون فوتی کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوت بیماری به دلیل ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است.