پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛

آثار تحریم‌ها بر تولید واکسن ایرانی کرونا / فایرز و مدرنا فعلا اولویت نیست

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا با اشاره به اقداماتی که برای تولید واکسن ایرانی کرونا صورت گرفته است، در عین حال درباره آثار تحریم‌ها بر ساخت واکسن گفت: هرجا که بفهمند می‌خواهیم به فناوری دست پیدا کنیم تا نیاز داخل را مرتفع کنیم، جلوی آن را می‌گیرند.

گزارش پرسون از آشفته بازار دارو؛

مافیای دارو؛ فرزند ناخلف «کرونا» و «بی نظارتی ها»

هجوم جامعه برای خرید داروهای خاص که هنوز واقعیت درمانی آنها به صورت رسمی تایید نشده است، توانست این بار در حوزه دارو و و درمان مافیای بسیار گسترده ای در سطح استان کردستان و حتی کشور ایجاد نماید.

آخرین آمار مبتلایان کرونا در فارس؛

بستری شدن ۶۷۵ نفر/۱۲ نفر دیگر جان باختند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر ۶۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و ۱۸۶ نفر در بخش های ویژه فارس بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:

کرونا همزمان با شب چله جان 3 سمنانی را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با فوت 3 بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته شمار متوفیان کرونایی در سمنان به 616 نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۹۱ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۳ هزار و ۸۱۶ نفر رسید.

محقق اصلی پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به جزییات فاز اول انجام تست انسانی واکسن کرونای ایرانی، گفت: احتمالا فاز اول تست انسانی این واکسن از هفته اول دی ماه آغاز می‌شود.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ستاد اجرایی فرمان امام گام های مثبتی را در بحث تامین واکسن کرونا برداشته و باید با پشتیبانی همه بخش ها این مسیر با سرعت بیشتری طی شود.
آخرین آمار تلفات کرونا در فارس؛

۲۹۲۰ نفر جان باخته‌اند

معاون علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۱۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماه گذشته از شیوع این بیماری تاکنون ۲ هزار و ۹۲۰ نفر در فارس جان باختند.
هیچ شهری در ایران «قرمز» نیست براساس اطلاعاتی که نرم‌افزار ماسک در خروجی خود قرار داده است، دیگر هیچ شهری در ایران وضعیت قرمز کرونایی ندارد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۷۵ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.


کرونا هر روز تعدادی از هموطنان ما را کِشان کِشان به بیمارستان‌ها می‌کشاند و مشکل اینجاست که بسیاری از مردم موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند اما عده‌ای با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی به افزایش مبتلایان و قرمز ماندن وضعیت دامن می‌زنند.
فارس در شبانه‌روز اخیر؛

۱۱ مبتلا به کرونا جان باختند

معاون علوم پزشکی شیراز گفت:۱۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در فارس جان باختند و امار کلی از زمان شیوع تاکنون به ۲هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۲۱۳ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۲۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.