معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

ثبت کمترین فوتی کرونایی طی سه ماه گذشته در یزد/موج چهارم تحمل ناپذیر است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: استان یزد در روز گذشته با فوت 2 نفر، کمترین فوتی را در سه ماه گذشته داشته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد؛ با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان یزد به 270 بیمار کاهش پیدا کرده است اظهار کرد: استان یزد در روز گذشته با فوت 2 نفر، کمترین فوتی را در سه ماه گذشته داشته است.

نوری شادکام افزود: این روند نزولی نشان از همدلی و همکاری مردم در رعایت پروتکل ها دارد و این همدلی بین مردم و مسئولین در اعمال محدودیت ها نبود امروز باید شاهد آمار بستری بالای سه هزار نفر و تعداد مرگ غیر قابل قبول باشیم.

وی با بیان اینکه اگر همراهی و همکاری مردم بهتر شود شرایط از وضعیت کنونی هم بهتر می شود گفت: در حال حاضر به دنبال موج سوم کرونا را در ایران تا حدودی پشت سرگذاشتیم شاهد آغاز این موج در کشورهای دیگر هستیم و محدودیت های خیلی شدیدی را هم برخی از این کشورها اعمال کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه باتوجه به اینکه کرونا تا واکسیناسیون واگیر مهمان مردم این کره خاکی خواهد بود ابراز کرد: کشور ایران و به ویژه استان یزد تحمل موج دیگر را ندارد و لذا همراهی هرچه بیشتر مردم را می طلبد و اگر موج دیگری به شکل موج سوم دوباره تکرار شود برای مردم و کادر درمان تحمل ناپذیر خواهد شد.


بیشتر بخوانید؛

ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان یزد


نوری شادکام عنوان کرد: از بسجیان و مجموعه بسیجیان استان یزد که این روزها با حضور در محلات، کمک به مردم، غربالگری و آموزش سنگ تمام گذاشتند و بی مزد و منت در حال تلاش در سنگر مبارزه با کرونا هستند قدردانی و تشکز می کنم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز پرستار تاکید کرد: با جزئیات و ریز کاری های کادر پرستاری هم آگاه و آشنا هستیم و به انصاف علیرغم همه کمبود ها این عزیزان جانانه زحمت کشیدند و هیچ کم نگذاشتند و جا دارد مردم هم اگر پرستاری در خانواده دارند به نحوه احسن از وی تجلیل کنند.

انتهای پیام/

224677

مطالب مرتبط