تازه‌ترین عناوین

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در سریال پرطرفدار گاندو در عکسی قدیمی کنار یکی از بازیگران مطرح خانم دیده شد و تغییرات چهره این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.
همان‌طور که احتمالا بسیاری از ما انتظار داشتیم، هوش مصنوعی با چنان سرعتی در حال پیشرفت‌ است که حالا تعجبی ندارد که به بخش‌های منطقی و هوشمندتر هم وارد شده و شکلی انسانی‌تر به خود بگیرد. شاید زمانی که خبر آمد «توت‌فرنگی اوپن‌ای‌آی در پاییز می‌رسد» به خوبی نمی‌دانستیم چه پدیده‌ای در انتظار ماست.
مسابقه فینال روئینگ تک‌نفره بانوان جوانان رقابت‌های روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا برگزار شد و حاجی‌حسینی موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد.
دیوان محاسبات کل کشور اعلام کرد: بر اساس یافته‌های این نهاد در سال گذشته ۸۱ میلیون نفر ایرانی یارانه دریافت کرده‌اند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۴ شهریور) در شرایط ناسالم است.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
ورق استیل با کاربردهای گسترده در ساختمان‌سازی و صنعت، به‌ خاطر مقاومت بالا محبوب است. سهند استیل دیدار تأمین‌کننده برتر ورق و پروفیل استیل باکیفیت است.
با گسترش صنایع و استفاده از تجهیزات الکتریکی مختلف و متنوع، تأمین انرژی مطمئن و پایدار به یکی از اصلی ترین نیاز های افراد تبدیل شده است. برای پاسخ به این نیاز دیزل ژنراتور تولید و به بازار عرضه شده اند. این تجهیزات به عنوان یکی از اجزای کلیدی در تأمین برق در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
سازمان آگهی های پرسون