خوشحالی بیرانوند از باخت تراکتور!

علیرضا بیرانوند پس از دیدار با ذوب‌آهن حاضر به صحبت درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از او و رای این پرونده نشد.
تصویر خوشحالی بیرانوند از باخت تراکتور!

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند پس از شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: اول یک عذرخواهی از هواداران عزیز تراکتور می‌کنم. واقعا شرمنده‌شان شدیم. نیمه اول بازی خیلی خوبی نبود. ذوب‌آهن هم آمده بود که گل نخورد و روی ضدحملات به ما ضربه بزند که متاسفانه همین اتفاق افتاد. به هر حال همه تیم‌ها دنبال این هستند که اول از تراکتور گل نخورند و بعد دنبال ضدحمله هستند. با توجه به اینکه بچه‌ها هم دوست دارند هر چه زودتر گل بزنند، گاهی دیسیپلین عقب را از می‌دهیم. متاسفانه بدموقع گل خوردیم و به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

او با تمجید از هواداران تراکتور ادامه داد: دستبوس تک تک این هواداران عزیز هستم که امروز ما را تنها نگذاشتند. مرسی از آنهایی که ماندند و ما را تشویق کردند. به نظر آنهایی که ماندند و تشویق کردند، نشان دادند که چقدر به این تیم امیدوار هستند.

بیرانوند با انتقاد از افرادی که تراکتور را مدعی قهرمانی می‌دانند، گفت: من خیلی خوشحالم که این باخت امروز برای بچه‌ها اتفاق افتاد. افرادی دنبال این بودند که برای تراکتور حاشیه ایجاد کنند و مدام مدعی مدعی می‌کردند. به نظرم بهترین زمان بود، چون ما بعد از این بازی ۳-۴ بازی خیلی مهم بیرون از تبریز داریم و این باخت می‌تواند به ما کمک کند و ما را برگرداند. هواداران تراکتور باید در روزهای سخت از بچه‌ها حمایت کنند تا انشالله بتوانیم در بازی بعدی که در جام باشگاه‌ها است، عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم ببریم و این بازی را جبران کنیم.

گلر ملی‌پوش تراکتور در خصوص اینکه بلافاصله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی وارد مسابقات لیگ برتر شده است، عنوان کرد:من و شجاع و مهدی یک روز قبل از بازی اضافه شدیم اما دنبال بهانه نیستیم و خوب ریکاوری کردیم. بچه‌هایی که از تیم ملی آمدند همه سعی و تلاش‌شان را کردند و تمرکزشان گذاشتند اما متاسفانه گاهی توپ‌ها گل‌ نمی‌شود. به هر حال ۱۰-۱۲ روز وقفه بود و شرایط را برای بچه‌ها سخت کرد اما ذوب‌آهن هم در چنین شرایطی بود.

او ادامه داد: باز هم به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. مرسی از همه هواداران که ماندند و بچه‌ها را تشویق کردند. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم، چون از این باخت‌ها زیاد بوده است. باید به خودمان بیاییم و امروز این باخت را فراموش کنیم و از فردا بتوانیم با یک ریکاوری خوب برای جام باشگاه‌ها آماده شویم.

بیرانوند در خصوص شعار "عیبی یوخ" هواداران گفت: از اول هم گفتم دست تک تک‌شان را می‌بوسم. واقعا امسال از آن سالهاست که هواداران نشان می‌دهند دنبال چه چیزی هستند. من واقعا به آنها تبریک می‌گویم که خیلی حرفه‌ای با بازیکنان برخورد می‌کنند و ما هم‌ چنین انتظاری از آنها داریم. دم‌شان گرم که عیبی یوخ معروف را به بچه‌ها گفتند و تشویق کردند. این نشان می‌دهد ما هواداران را داریم و با این هواداران می‌توانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره رای پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از او گفت: خواهش می‌کنم درباره این موضوع صحبت نکنیم. مرسی، دوست‌تان دارم.

منبع: ورزش سه

764414

سازمان آگهی های پرسون