تازه‌ترین عناوین

آقای دکتر پزشکیان! ممکن است رقبای شما به کارهایی دست زنند، که راه را بر شما مسدود کند. به یاد داشته باشید که وعده های شما در حل مسائل و مصائب خیلی صریح بود. از رفع فیلترینگ به گونه ای قاطعانه سخن گفتید که انتظار همه را بر انگیخت. اما شاید بدتر شد که بهتر نشد. می دانم راه دشواری پیش رو دارید. آسایش را از شما گرفته: در طریق عشقبازی امن و آسایش بلاست

عباس عبدی طی یادداشتی نوشت: پیرو یادداشت هفته پیش درباره اقداماتی که برای تقویت وفاق با مردم باید انجام شود به ۵ موضوع اشاره شد که اکنون به شرح مختصر اولین مورد آن یعنی فیلترینگ پرداخته می‌شود. مساله‌ای که مطابق معیارهای پیش‌گفته حل آن کم‌هزینه و بسیار پر سود است و باید در فوریت قرار گیرد.
سینا مهراد، هنرمند و بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در پشت‌صحنه نمایش «نبرد رستم و سهراب» به رسم ادب و احترام بر دستان بازیگر پیشکسوت کشورمان، فرامرز قریبیان، بوسه می‌زند.
چین در واکنش به اظهارات رئیس جزیره تایوان هشدار داد که این جزیره را به سوی خطر درگیری نظامی سوق ندهید.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (شنبه، ۲۴ شهریور) در بازار طلای تهران با افزایش ۴۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) به ۴۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به وعده خود نسبت به اهدای معادل پاداش طلا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان عمل کرد و پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی صادق بیت سیاح پرداخت شد.
تسکین کمردرد از معضلات امروزه بسیاری از افراد جهان است افراد شاغل به دلیل ساعت کار طولانی و یا افراد پیر به دلیل بالا رفتن سن به دنبال تسکین درد کمر خود هستند.
سازمان آگهی های پرسون