تازه‌ترین عناوین

وزیر خارجه هلند با طرح ادعاها پیرامون ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه، از احضار سفیر ایران خبر داد.

پژمان بازغی در سخنانی از تدوین و رونمایی آیین نامه حقوق بازیگران کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در بررسی اساسنامه متوجه شدیم که تناقض‌هایی برای بازیگران کودک وجود دارد و در یک آیین نامه اصلاحاتی را نسبت به آن وارد کردیم.

وزرای امور خارجه آمریکا و انگیس امروز (چهارشنبه) وارد کی‌یف پایتخت اوکراین شدند تا درباره میزان و چگونگی کمک‌های نظامی غرب به اوکراین با مقامات این کشور بحث و تبادل نظر کنند.

رسانه‌های اروپایی:

هریس برنده مناظره با ترامپ بود

رسانه‌های اروپایی متعدد، نامزد حزب دموکرات را برنده مناظره انتخاباتی با رئیس‌جمهور پیشین آمریکا معرفی کردند.

وفاق ملی که رویکرد و دال مرکزی گفتمانی دولت مسعود پزشکیان است باید خروجی و دستاورد خود را در افزایش رفاه عمومی در ابعاد مختلف ، بهبود وضعیت مردم ، محقق شدن مطالبات شهروندان ، کاهش شکاف طبقاتی و ارتقا شاخص های عدالت در همه ابعاد نشان دهد .

محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در تلویزیون حین توضیح آمار مصرف گندم و آرد در استان تهران، افشاء کرد که طی دو سال اخیر یک میلیون نفر افغانی جدید به جمعیت استان تهران افزوده شده‌اند؛ آماری تکان دهنده که نشان می‌دهد ایران با چه انبوهی از مهاجرین غیرقانونی مواجه است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

دخالت در سیاست در معنای عام ضرورت هویتی سمن‌هاست. سمن‌ها می‌توانند با ارائه «شاخص‌های یک فرد مناسب» برای پست مورد نظرشان فضا را از یک سو برای انتخاب فرد مناسب فراهم سازند و از سوی دیگر در صورت عملکرد ضعیف و یا خطای ایشان بدون لرزش صدا از او انتقاد کنند.

تیروئید یک غده درون‌ریز است که نقش مهمی در سلامت عمومی‌ بدن دارد. پس عجیب نیست که وقتی عملکرد تیروئید دچار مشکلی می‌شود، تمام بدن از آن تأثیر می‌گیرد و اگر تیروئید خوب کار کند، باقی عملکردهای بدن نیز روبه‌راه خواهد بود.
سفارت افغانستان در نروژ قرار است روز پنجشنبه بسته شود و این دومین سفارتخانه‌ای است که اعلام کرده تعطیل می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون