نگاهی به قدیمی ترین برندهای تولید کننده ژنراتور دیزلی در جهان

با گسترش صنایع و استفاده از تجهیزات الکتریکی مختلف و متنوع، تأمین انرژی مطمئن و پایدار به یکی از اصلی ترین نیاز های افراد تبدیل شده است. برای پاسخ به این نیاز دیزل ژنراتور تولید و به بازار عرضه شده اند. این تجهیزات به عنوان یکی از اجزای کلیدی در تأمین برق در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
تصویر نگاهی به قدیمی ترین برندهای تولید کننده ژنراتور دیزلی در جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، با گسترش صنایع و استفاده از تجهیزات الکتریکی مختلف و متنوع، تأمین انرژی مطمئن و پایدار به یکی از اصلی ترین نیاز های افراد تبدیل شده است. برای پاسخ به این نیاز دیزل ژنراتور تولید و به بازار عرضه شده اند. این تجهیزات به عنوان یکی از اجزای کلیدی در تأمین برق در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه شاهد طراحی و تولید انواع مختلف از دیزل ژنراتور ها توسط برند های متنوع هستیم. اما در این بین محصولات دو برند قدیمی دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور بادوین به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین دیزل ژنراتور ها شناخته شده و کاربرد بسیار گسترده ای در زمینه های مختلف دارند. شما می توانید انواع مختلف از محصولات این دو برند را از طریق مجموعه راد دیزل تهیه کنید.

ولوو، بهترین ژنراتور دیزلی تولید شده در جهان

برند ولوو (Volvo) یکی از نام ‌های معتبر و شناخته ‌شده در صنعت تولید ژنراتور دیزلی است. به طوری که امروزه محصولات این شرکت در سرتاسر جهان به فروش رسیده و طرف داران بسیار زیادی دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1927 آغاز کرده است. شرکت ولوو از همان ابتدا در زمینه تولید انواع موتور های دیزلی بسیار خوش درخشیده و با تولید محصولات با کیفیت توانست نام خود را در این صنعت پخش کند.

در سال ‌های اخیر، این شرکت با بهره گیری از جدید ترین و بروز ترین تکنولوژی ها و با تکیه بر تجربه چندین دهه خود توانسته است کیفیت و کارایی محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهد و ژنراتور های دیزلی با کیفیت بالا و با قابلیت ‌های منحصر به فرد تولید کند.

ژنراتور های دیزلی که توسط شرکت ولوو تولید می شوند از توان ‌های متنوعی از 20 کیلووات تا 2 مگاوات برخوردار هستند. از این رو شما می توانید متناسب با محیطی که دارید، یک دیزل ژنراتور ولوو مناسب را خریداری کنید. برخورداری از سیستم‌ های پیشرفته خنک‌ کاری، فیلتر های آلودگی، مصرف بهینه انرژی، طول عمر بالای دستگاه ها و... از مهم ترین مشخصه های فنی دیزل ژنراتور های ولوو هستند.

در بازار جهانی، ژنراتور های دیزلی ولوو به دلیل کیفیت بالای ساخت و عملکرد قابل اعتماد، خدمات پس از فروش مؤثر و پشتیبانی فنی قوی سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. امروزه دیزل ژنراتور های ولوو به عنوان یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دیزل ژنراتور ها شناخته می شوند.

ولوو، بهترین ژنراتور دیزلی

بادوین، پرفروش‌ترین ژنراتور دیزلی در سطح جهانی

شرکت فرانسوی بادوین فعالیت خود را از اوایل قرن بیست آغاز کرد و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید ژنراتور دیزلی در جهان شناخته می شود. این شرکت محصولات با کیفیت همراه با عملکرد بسیار بهینه را برای مشتریان خود عرضه می کند. به همین دلیل نیز محصولات آن جز پر فروش ترین دیزل ژنراتو های بازار جهانی قرار می گیرد.

ژنراتور های دیزلی بادوین با بسته به مدلی که دارند از قابلیت توان کارایی بین 10 کیلووات تا 3 مگاوات برخوردار هستند. این ژنراتور ها با استفاده از فناوری ‌های مدرن و بسیار پیشرفته طراحی شده اند به همین دلیل نیز عملکرد قابل اطمینانی داشته و مصرف سوخت در آن ها نیز بهینه است.

در بازار جهانی، ژنراتور های دیزلی بادوین به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون قیمت رقابتی، عملکرد عالی و طول عمر بالا سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند. شما می توانید انواع دیزل ژنراتور های ولوو و بادوین را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از مجموعه راد دیزل تهیه کنید.

منبع: شرکت راد دیزل

764425

سازمان آگهی های پرسون