تازه‌ترین عناوین

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد

حجت‌ الاسلام و المسلمین مطهری اصل در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با وی گفت: اسلام از بیکاری و تنبل‌پروری بیزار است و از مردم خواسته تا عمران و آبادی را در روی زمین گسترش دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد خودرو‌های باری داخلی و خارجی از پایانه مرزی جلفا در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.
رییس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست مازندران گفت: حمله خرس قهوه‌ای در کیاسر موجب زخمی شدن یک فرد شد ومحیط زیست پیگیر دریافت هزینه درمانی از بیمه است.

نتایج مطالعه‌ای جدید نشان داده است که نوعی درمان رادیواکتیو می‌تواند به طور چشمگیری نتایج درمان سرطان پروستات را در هماند مراحل اولیه ارتقا ببخشد. این کشف، امیدهای تازه‌ای را برای بیماران مبتلا به این بیماری ایجاد نموده است.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های نامزد حزب دموکرات، گفت که سیاست‌های خارجی دولت احتمالی او، به معنای ادامه یافتن سیاست‌های خارجی دولت کنونی آمریکا به مدت ۴ سال دیگر است.

نظرسنجی‌های جدید موسسه ایپسوس در حالی حکایت از برتری ۵ درصدی کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها برابر رقیب جمهوری‌خواهش دارد که در نقطه مقابل وعده‌های اقتصادی دونالد ترامپ جذابیت بیشتری برای رای دهندگان دارد.

تسلط آذربایجان بر این گذرگاه و حذف ارمنستان، یک موقعیت بسیار ممتاز راهبردی و اقتصادی را در اختیار باکو قرار خواهد داد و فرصت مناسبی است که با تسلط بر این کریدور، ارمنستان را از همسایگی با ایران دور کند.
یک روانشناس بالینی کودک اضطراب جدایی، جمعیت‌هراسی، بیش‌فعالی و کمبود توجه، افسردگی و ... را از جمله مهمترین مشکلات رایج دانش‌آموز کلاس اول در مواجهه با محیط جدید ذکر کرد و گفت: وارد شدن از محیط کوچک به محیط بسیار بزرگ بسیار تنش‌زا است، بعضی از والدین کمال‌گرا هستند و عرصه را برای کودک خود تنگ می‌کنند.

در بهار ۱۲۹۶ در خیابان فردوسی، محل فعلی بانک ملی ایران، طبقه بالای یک خانه، اولین سینمای ایران متولد شد. بانی آن شخصی به نام اردشیر خان بود که یک تاجر زرتشتی خوشنام و اهل سفر بود. برای خرید به کشورهای مختلف سفر می‌کرد و در یکی از این سفرها با دستگاه نمایش فیلم آشنا شد.
تجربه تاریخی نشان داده هرگاه در برابر قدرت های خارجی واکنش مناسب و به موقعی نداشته­ایم آنها در تعرض به استقلال سیاسی و تمامیت ارضی ایران جسورتر شده اند. اگر اکنون اقدام بازدارنده ای در برابر روسیه انجام ندهیم قطعا در آینده شاهد تعرض بیشتر از طرف روسها به تمامیت ارضی کشورمان خواهیم بود.

سازمان آگهی های پرسون