تازه‌ترین عناوین

باشگاه النصر عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به بیماری ویروسی، دیدار اول در لیگ نخبگان آسیا را از دست داد.
ماسک یخ فواید بسیار زیادی از جمله جلوگیری از چین و چروک، سفت شدن و بستن منافذ پوست دارد و برای تاثیرگذاری بیشتر این ماسک می توانید آن را با میوه ها و گیاهان تهیه کنید.
"کودک قهرمان دهه 60 چادر نشین شد" این عنوانی است که برای خبر تلخ چادرنشینی یک بازیگر در فضای مجازی وایرال شده است و نشان از عمق مشکلات معیشتی هنرمندان دارد. این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
بر اساس آخرین آمار از وضعیت سدهای کشور، از ابتدای سال آبی تا تاریخ ۲۴ شهریورماه ۷ سد زیر ۱۵ درصد آب دارند و حجم آب موجود در مخازن ۴۹ درصد است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اشاره به عملیات نصب تیرهای بتنی پل روگذر میدان سبلان، گفت: مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی در محدوده میدان، از امشب(۲۵ شهریور) تا ۱۵ مهر ماه هر شب از ساعت ۲۴ تا پنج صبح مسدود می‌شود.
بدون شک، یکی از درخشان‌ترین کارنامه‌ها در دولت شهید رئیسی به صنعت فضایی کشور اختصاص دارد. دیروز اما با پرتاب ماهواره «چمران-۱»، ساخت شرکت صنایع الکترونیک ایران، نخستین پرتاب فضایی در دولت چهاردهم نیز با موفقیت انجام شد تا مشخص شود که این راه طولانی، دشوار و پرافتخار همچنان ادامه دارد.
در شهرری دژی باستانی وجود دارد که قدمت آن به دوره اشکانیان می‌رسد و بقایای آن بر روی کوه باروت، به مقصد گردشگرانی تبدیل شده که به تماشای آثار باستانی علاقه دارند.
سازمان آگهی های پرسون