تازه‌ترین عناوین

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز صبح دو شنبه 26 شهریور ماه 1403 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
تصویر عناوین نخست روزنامه های امروز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه 1403/ ببینید
دبیر علمی کنگره پیشگیری از خودکشی از رشد چشمگیر آمار اقدام به خودکشی در محیط‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و کارگری خبر داد و هشدار داد که این معضل به‌ویژه در میان جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال در حال افزایش است. وی بر لزوم همکاری نهادهای مختلف برای پیشگیری از این بحران تاکید کرد

آموزش حقوق و کرامت انسانی از مهمترین مواردی است که باید در نظام و متون آموزش همگانی گنجانده شود. در میان اسناد معتبر جهانی مستندات بسیاری می‌توان یافت که از آموزش همگانی حقوق به عنوان یکی از مهم‌ترین حقوق افراد بشر و متقابلا یکی از اساسی‌ترین تکالیف دولت‌ها یاد می‌کند.

طبق نتایج نظرسنجی‌های انجام گرفته، هریس به عنوان نامزد حزب دموکرات در هر یک از نظرسنجی‌های انجام گرفته بین دو تا پنج درصد نسبت به ترامپ از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است و درصد بیشتری از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها از وی حمایت کرده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو موضوع را باید بررسی کنیم. یکی اتفاقاتی از جمله برق‌رفتن و برق گرفتگی و ... که جای تاسف دارد و از مسئولیت من خارج است و موضوع بعدی این است اگر قرار است در شهر دیگر میزبانی کنیم ما هم مهمان می‌شویم. من خواهش می‌کنم در این چند روز کاری کنند که اتفاقات بدتر نیفتد. اسم برق‌گرفتگی لفظش بدترین اتفاق است و ما کشور ثروتمندی هستیم و هشت درصد ثروت دنیا را داریم و زشت است که چنین سوالی از من بپرسید.

عرضه شیرخام در فروشگاه های لبنیات سنتی علاوه بر ممنوعیت های بهداشتی شاهد گران فروشی‌ نیز هستیم، به طوری که هر کیلوگرم از این محصول درحالی توسط دامدار ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود که در این فروشگاه ها ۲۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.
هیاتی نظامی از کشور آمریکا برای گفت‌وگو درباره مسائل مختلف و تنش‌های مربوط به دریای چین جنوبی با سفر به شهر پکن، با مقامات نظامی چینی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس‌جمهور پیشین روسیه گفته «حمله اوکراین به «کورسک»، مجوز پاسخ هسته‌ای مسکو به اوکراین بود، اما حملات بیشتر این کار را عملیاتی می‌کند» «دیمیتری مدودف» شنبه (۲۴ شهریور) اعلام کرده «روسیه می‌تواند در پاسخ به حملات بیشتر، کی‌یف پایتخت اوکراین را با تسلیحات غیرهسته‌ای تخریب کند»

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: به دنبال تشدید و کنترل صید غیرمجاز با استفاده از روش‌های صید ترال کف و پرساینر ۲ فروند قایق به دلیل استفاده از روش ممنوعه صید در سواحل جنوب استان بوشهر توقیف شد.
سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی؛

مراکز جهادکشاورزی صف اول تامین امنیت غذایی است

سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی مراکز جهادکشاورزی را صف اول تامین امنیت غذایی دانست و گفت: باید گزارش تحلیلی کاملی در خصوص وضعیت این مراکز از نظر نیروی انسانی آنها، تعمیر و نگهداری تهیه شده و به حساسیت موضوع و وظایفی که مراکز جهادکشاورزی انجام می‌دهند اشاره شود تا با پیگیری موضوع از وزارت متبوع مشکلات این بخش حل شود.
سازمان آگهی های پرسون