ماتیاس یاسیله دیدار با پرسپولیس را بسیار مهم دانست

ماتیاس یاسیله دیدار با پرسپولیس را بسیار مهم دانست و هدف تیمش را کسب ۳ امتیاز نخست اعلام کرد.

تصویر ماتیاس یاسیله دیدار با پرسپولیس را بسیار مهم دانست

به گزارش سایت خبری پرسون، ماتیاس یاسیله سرمربی الاهلی عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: این اولین بازی از تورنمنت جدید لیگ قهرمانان آسیاست و خیلی خوش‌بین هستیم. حریف‌ تیم قدرتمندی است ولی می‌خواهیم اولین سه امتیازمان را در این فصل لیگ قهرمانان به دست بیاوریم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: ابتدای فصل است و انتظار دارم بازیکنانم شاداب و سرحال باشند. بازی‌ها فشرده است و هر سه یا چهار روز یک بار بازی خواهیم داشت و البته این در فوتبال چیزی است که باید دوست داشته باشیم و یک چالش دوست داشتنی است. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ترکیب خوبی در اختیار داریم و آماده مصاف‌های بعدی‌مان هستیم. الان در ابتدای راه و شروع تورنمنت هستیم. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و می‌خواهیم شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

سرمربی الاهلی درباره دیدگاهش درباره لیگ عربستان و شرایط تیمش برای این فصل از رقابت‌ها گفت: در هر صورت وارد لیگ جدیدی شدم. لیگ عربستان روز به روز در حال پیشرفت است و سال به سال بهتر می‌شود. مطمئن هستم این روند ادامه خواهد داشت. درباره ما باید بگویم لیگ نخبگان تورنمنت ویژه‌ای است و خیلی خوشحال هستیم که در این رقابت‌ها حضور داریم. همانطور که می‌دانید الاهلی فصل قبل در لیگ قهرمانان حضور نداشت و به همین خاطر خیلی امیدوار هستیم که در این دوره و این رقابت‌ها بتوانیم خودمان را نشان دهیم. برای من باعث افتخار است که در این رقابت‌ها حضور دارم و در بالاترین سطح تیم را هدایت می‌کنم.

منبع: ایسنا

764715

سازمان آگهی های پرسون